Note fondée sur 51 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Don’t expect too much
Publié le 1 juin 2024 sur HotelsOk stay, but don’t expect too much.
The room was dated.
Air condition was working, was not possible to ignore the noise.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Quality Inn Morgan City. We appreciate your business and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Quality Inn Morgan City. We appreciate your business and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Was floored by a $150 deposit. Even in New Orleans never pay this much. But it is what it is right? Hot water not so hot in sink. Toilet constantly runs but everything else was excellent
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback about your stay. I have shared your review with our managers to let them know about the issues of the hot water in the sink and the toilet. We appreciate your business and we hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 8 mai 2024 sur Expedia
I would stay there again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Quality Inn Morgan City. We are so glad you had a good experience with us. We appreciate your business and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Jessica Burgess, Assistant to the GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing Quality Inn Morgan City. We appreciate your business and hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 24 avr. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 avr. 2024 sur Expedia
Amables