Note fondée sur 5 évaluations de clients
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4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
5,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par FOM , Gestion de l’hôtel
Bonjour M. Driss,Merci pour cette note de 4/5, au plaisir de vous accueillir très prochainement.Bien cordialement
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Most if not all rooms had a view of the sea. Air conditioning in room was excellent. Nice private beach. Security present. Drivers were always available. 24 hour front desk. 24 hour gift shop. Hotel had better souvenirs than airport but expensive. Only place to buy souvenirs other than the airport in the country. Breakfast buffet above average. restaurant on site with a selection of food.eg.fish, meat, chicken, vegetarian. Probably best hotel in country. I liked the tortoises who live at hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Karen,Many thanks for choosing our hotel for your stay. We are happy to know that you appreciated your experience with us. Turtules are our mascot it is very relaxing and pleasant to see them around the garden.We hope that you had a nice travel back.Hope to see you again.Best regards
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par FO Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Brent,Thank you for your feedback. We understand that something went wrong during your stay according to the notation given, we are sorry abour that. Unfortunatly we do not have any details in order to avoid this situation, but please accept our apologize.Hoping that you will give us another chance to proove you our professionalism.Best regards
par un voyageur de Steamboat Springs
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Glenn,We thank you for your notation unfortunately we do not have more details to understand how we can improve our service to get 5 next time. But we hope that you will give us another chance to prove our professionalism.Best regards
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Yuji,Many thanks for this good notation.Feel welcome any time in our hotel.Best regards