Note fondée sur 298 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,7 sur 5
63 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

À éviter

Publié le 6 avr. 2022 sur Hotels
Mauvais odeurs, sale partout, draps tachés, moisissures cachées par des taches de peintures. Cet hôtel devrait être inspecté à l'improviste par Super 8 et Hotel.com. Une inspection fantôme des normes d'hygiène fermerait probablement l'établissement. Il y avait des traces d'animaux car j'ai fait des allergies.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 avr. 2022 par Nick, Gestion de l’hôtel
Sorry to hear about your experience with us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
This property is old & needs new everything! Supposed to have a free breakfast but this part of the property is under construction! This should have been noted in the booking as we would not of stayed here! Rooms were dirty & need to be remodeled!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Quick check in , friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia
Quite and clean. Im a repeat guest and will continue to be.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Great stay
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juin 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Expedia
Very dirty shower was damaged and not working Toilet was not flushing sink basin leaking Complaints were taken on deaf ears changed rooms 2nd night no towels in room asked for compensation No manager around offered a $50 cash refund by staff Went to check out no manager to refund money as promised Rang during the day to talk to manager he was never available I just gave up very disappointed
2 sur 5
par un voyageur

No excuse

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
I’ll preface by saying they are under renovation. But there’s no excuse for how dirty our room was. If we could have afforded to stay elsewhere we would have. Pay extra and go elsewhere. The pics are the tub, by microwave wall, across toilet and my favorite-blood stains by sink.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back. We apologize for any inconvenience
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024 sur Hotels
Not so good. Definitely went down in quality in less than 2 years. Dirty, moldy A/C. The rooms had a bad body odor smell permeated throughout. Had to switch rooms dues to cleanliness issues. Very disappointing and we left a day early to pay more somewhere else. Will never go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feed back. We apologize for any inconvenience