Note fondée sur 846 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Étape
Publié le 17 sept. 2023 sur HotelsBien pour une nuit étape. Calme et bonne literie. Mais une seule chaise dans le studio donc difficile de manger à 2. Nous en avons demandé une autre mais sans succès
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2023 par Assistant General Manager, Ashley Gregory, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for sharing your review and giving us an honest look at the guest experience in our hotel. We are glad that you enjoyed the value and the convenient location of our hotel! We are delighted by your compliments, rating and review of our high hospitality standards. We can't begin to tell you how much we appreciate your review!
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2018 sur Expedia
par Daniel
Publié le 10 avr. 2017 sur Hotels
Tranquilité des lieux.
par JT de Boucherville
Correct.
Publié le 4 avr. 2014 sur HotelsUn peu vieillot mais tout de même assez bien équipé. Le personnel est acceuillant et gentil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2014 par Management Team, Gestion de l’hôtel
JT, thank you for taking the time to review our property. We are pleased to know you found our staff to be welcoming and friendly as we all strive to ensure each guest enjoys his or her stay with us. It was a pleasure having you as our guest and we hope to see you again!!
Sincerely,
Candlewood Suites Management Team
JT, merci de prendre le temps d'examiner notre propriété. Nous sommes heureux de savoir que vous avez trouvé notre personnel soit accueillant et chaleureux que nous nous efforçons tous de s'assurer que chaque client bénéficie de son séjour chez nous. C'était un plaisir de vous compter parmi nos clients et nous espérons vous revoir!
Cordialement,
Candlewood Suites équipe de gestion
par un voyageur de jackson Heights
Publié le 4 déc. 2024
Did not sleep because the refrigerator was so loud all night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2024 par Daren Merrimon, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience caused by the noise from the refrigerator during your stay. We understand how important a restful night’s sleep is, and we will address the issue with our maintenance team to ensure it’s resolved. We truly appreciate your input, as it helps us improve. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more comfortable experience in the future.
par un voyageur
Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Daren Merrimon, Gestion de l’hôtel
Thanks for brightening our day! We look forward to being here for you on your next visit!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
nice and clean and quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 sept. 2024 par Daren Merrimon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We look forward to seeing you again soon!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Daren Merrimon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We are sorry to see you were not completely satisfied with our hotel. This will be shared with our staff so that we may improve the guest experience.
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Daren Merrimon, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive comments. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope your next stay is just around the corner! Looking forward to welcoming you back soon.
par un voyageur
Publié le 9 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Daren Merrimon, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. We look forward to seeing you again soon!