Note fondée sur 928 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic rating, Robin!It's outstanding you had such a wonderful experience at Hyatt House Morristown. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!
2 sur 5
par un voyageur

Ultra INconfortable

Publié le 16 août 2019 sur Hotels
Clim ultra bruyante Piscine ultra froide (mi-aout) Lit ultra mou et grinçant Coupure d'eau à 10h Chambre bien équipée mais le confort est nul du fait des points ci-dessus....
5 sur 5
par un voyageur

Super

Publié le 3 mars 2019 sur Hotels
Super hôtel Bon déjeuner Belle grande chambre
5 sur 5
par Natalie

très bon rapport qualité prix

Publié le 26 juill. 2017 sur Hotels
chambres très spacieuses et bien amenagées
5 sur 5
par George de Qc

Recomandable

Publié le 23 avr. 2014 sur Hotels
Tres bon raport qualite prix. Ideal pour familles avec enfants. Seul bemol, espaces comuns mal ventile, odeur de nuriture et autres, (acceptable quand meme). Petit dejeuner incus! A+
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Great customer service and clean environment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Anum, we're thrilled you enjoyed your stay at Hyatt House Morristown. It's fantastic to hear you appreciated the excellent service and tidy surroundings. We hope to welcome you back soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
The hotel is okay. What I was surprised about was the parking. You have yo pay $10 a day for self parking. They serve frozen pancakes for breakfast. The cleaning staff were nice!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sayra, thank you for taking the time to share your thoughts. It’s nice that you found our team members friendly. While some aspects like parking fees and breakfast didn't meet your expectations, your feedback is valuable in helping us enhance our guest experience. We hope to see you again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Lift not working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Babu, thank you for staying with us at Hyatt House Morristown. We're delighted you enjoyed your experience. The team appreciates your understanding regarding the elevator and looks forward to welcoming you back for a seamless stay in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Felipe, thank you for staying with us at Hyatt House Morristown. We're thrilled you had a great experience. We hope to welcome you back soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Extremely clean, staff were personable, polite and helpful. Nice room layout, very comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Linda, it's wonderful to hear you had a great time at Hyatt House Morristown. The team members are delighted that you found everything clean and comfortable. We hope to welcome you back soon!