Note fondée sur 500 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
82 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2021 sur Expedia
it's a nice casino. Staff was very friendly and helpful. The pillows are terrible and I forgot mine and the bed dipped in the middle.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2021 par The Jackpot Junction Casino Hotel Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you Nikki, for taking the time to share you experience and suggestions. We will do our best to fix these issues. We hope to welcome you back soon! Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Naples

Publié le 11 sept. 2021 sur Expedia
Great front desk staff are
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2021 sur Expedia
A good experience
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2021 sur Hotels
The casino hotel can use some updating.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 sept. 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2021 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2021 sur Expedia
Hotel was nice, clean rooms, no smoke smell unlike the casino part
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2021 sur Expedia
My only complaint is that when I tried to unplug my phone charger, the outlet sparked and the power in the room went out. I called the front desk and was told someone would come up. The electric finally came back on, but nobody came to remove the lamp. (Charger was in lamp base)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2021 par The Staff at Jackpot Junction Casino Hotel, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to write a review . We are sorry for the unexpected maintenance issue. Rest assure I shared your concerns with the Maint. Manager. So that we can improve on your service. We hope to welcome you back another time. Sincerely,