Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
51 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par gruner de france

Sale, sale, sale

Publié le 6 mai 2014 sur Expedia
Moquette sale, draps sales, serviettes de bain sales, lavabo bouché.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Sincere apologies! We understand that your experience was not up to expectations. Do not worry, we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is a pleasant one. Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
👎
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hello MaKayla, We are sorry to see that you are not completely satisfied with the services. Be assured, we are striving day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Lisa
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hi, Homer! Thank you for sharing this valuable feedback. We are striving to provide consistent services to our guests. Wishing you a wonderful day ahead. Regards, Eva
2 sur 5
par un voyageur de Buckley

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
The Wi-Fi hardly worked in there room you woukd have to walk around to get 1 bar . Front desk was slow and rude. Walk were thin could hear everything from both room on each side . Would not go back
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Something like this should not have happened, Charles! We are sorry to hear about the issue you had, however, this has been highlighted with the relevant team to take necessary measures. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Hey, Cassandra! Thank you for taking your precious time to rate us. We will be working even harder to make your stay memorable. Regards, Eva
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
It was very relaxing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review that that made our day. These feedback as yours are what keeps us going the extra mile in the future to do better. Regards, Eva
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Amy, Gestion de l’hôtel
Hi, thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par S, Gestion de l’hôtel
We appreciate your positive rating, Andrew! We take pride in providing our guests with a great experience. Regards, Tim