Note fondée sur 8 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
einfache große Wohnung im Resort des pinnacle Golfclubs. sehr beschränkte Stromversorgung über einzelne Stunden zB kein Strom, kein Licht zwischen 18.00 h und 22.00 h abends, oder morgens ab 8.00 h. das ist mühsam.
par un voyageur
Great views and nice and spacious
Publié le 12 nov. 2023 sur HotelsReally nice place for a group of 4 year enjoyed thoroughly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Hersha, Gestion de l’hôtel
Good day Kyle, Thank you for taking the time to leave us such a wonderful rating and review, we are so pleased that you enjoyed your stay at our establishmentWe are looking forward to welcoming you back in the near future
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Hersha, Gestion de l’hôtel
Good day Tuff, Thank you for taking the time to leave us a 5 out of 5 rating, we are so pleased that you enjoyed your stay at our establishment
par un voyageur
Publié le 29 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2023 par Hersha, Gestion de l’hôtel
Good day Leanne,Thank you for taking the time to leave us a rating of your stay, we are pleased that you had an overall enjoyable stay at our establishmentWe are looking forward to welcoming you back in the near future.
par un voyageur
Publié le 2 juin 2023 sur Expedia
Perfect get away house, private and safe
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2022 sur Hotels
The stay was wonderful. Solomon is a real asset to the establishment and made things very easy for us
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2023 par Joretha, Gestion de l’hôtel
thank you fort he lovely review. We are so happy to hear that you qnjoyed the stay.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par Hennelie Slabbert , Gestion de l’hôtel
Dear Richard.
Thank you for taking the time to give us this lovely review.We do hope you will enjoy your stay with us.
Kindest Regards
Hennelie Slabbert
par un voyageur
Publié le 23 avr. 2019 sur Hotels
The transport was an issue for us and we were not aware of it. The golfers missed out on hitting balls at driving range because they didn’t have a car. I understand that it’s a security issue but think people should be informed when they book.
My pillowcase had a blood stain on it.
The tv is very old and reception poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 avr. 2019 par Hennelie, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolene,
Trust all is well, thank you for taking the to write the review. We sincerely apologize for the inconvenient.
We really do hope that you will give us another chance in the near future. Warm Regards Pinnacle Point