Note fondée sur 594 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Nous avons apprécié notre séjour au Best Western. Cependant, nous avons eu un problème avec la douche, la pression d’eau était insuffisante. Nous l’avons mentionné à la réception et le problème n’a pas été réglé. La dame a l’accueil a également refusé de répondre à nos questions concernant le service de buanderie et nous a dit de voir le code QR dans la chambre. Seul hic c’est que, dans le document contenu dans le code QR, on nous demandait d’aller voir à l’accueil pour plus d’informations…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. The water pressure issue was reported right away to the management team, who needed to reported it further to maintenance to schedule the repair, we would like to apologize it could not be resolved over your stay. We will have a closer look on the information in our guest directory, we would like to apologize for the inconvenience. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,ReceptionBest Western Motherwell Centre Moorings Hotel
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2023 sur Hotels
par Thomas
Publié le 16 déc. 2015 sur Hotels
Recommandé
pour Famillespar un voyageur de Maussane 13520 FRANCE
Hotel pour famille
Publié le 30 sept. 2012 sur ExpediaHotel tres agréable pour un prix convenable; Bien situé mais nécessité d'avoir une voiture notamment pour aller visiter Glasgow
Recommandé
pour Tout le mondepar yves de france
hotel confortable
Publié le 25 août 2012 sur Expediatrès bien et bien situé pas trop loin de Glasgow, facile d'accès et pratique grâce au restaurant très correct ouvert tard
par un voyageur de Neuilly sur Marne
bonne halte vers Glasgow
Publié le 29 juill. 2011 sur Hotelsil est nécessaire d'avoir un véhicule si on veut rejoindre le centre ville de Glasgow rapidement
le personnel ne parle pas français
recommande de diner a l’extérieur car la restauration est plus que moyenne : diner et breakfast compris...
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
The Moorings was in a central position to shops. Staff were pleasant and helpful. Our evening meal was very nice as was breakfast. Our room, although not big was nicely furnished and clean. The bathroom was a tad small but had a shower head with great pressure. Bed was firm and comfortable.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Fantastic service, all the staff were really accommodating, as a bonus the train station is up the road and a short ride into Glasgow central
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
an overnight stop over, clean and comfortable room. Struggled to find the hotel as the sign post was obstructed by a large hedge and the hotel itself didn't have a name on it. There was a wedding party and other function going on when we arrived but the sounds where contained downstairs so we had a good nights sleep. We enjoyed our stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Janice, Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,AnnaReceptionBest Western Motherwell Centre Moorings Hotel