Note fondée sur 152 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 sur 5
69 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Hello Duane, thank you for taking the time to leave us a review. We appreciate it..
5 sur 5
par un voyageur

very very nice.

Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 sept. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
We are extremely grateful for your review. Your feedback means a lot to us, and we genuinely thank you for taking the time to share it. We are looking forward to the opportunity to welcome you back in the future.
3 sur 5
par un voyageur

Overnight near Brainerd

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Hotel was clean & being updated. Sadly, the room painting job was very sloppy and dripped on many surfaces. That detracted from the other improvements.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
Hi Karyn,Thank you for your review. We apologize for the inconvenience caused by the ongoing reconditioning of our rooms. Your feedback is valuable to us as we work on improving future visits.
2 sur 5
par un voyageur

I mean…. It’s got a bed right?

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Walked in the room and there was a box fan running on the floor, it had a weird stench in the room, the walls were peeling and hanging down, toilet had troubles flushing
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
Hi Hudson, Thank you for providing feedback about your recent recent stay with us. We sincerely apologize for the inconvenience caused by the fan. Please be assured that we have carefully considered your feedback to prevent such incidents from occurring again. We regret that your experience did not meet your expectations, we have taken note of your comments. Rest assured, we will make necessary improvements to avoid similar events in the future.
4 sur 5
par un voyageur de Green Bay

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your time to leave us a review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
Hi Lisa, Thank you so much for your valuable feedback. We have been implementing numerous enhancements and refurbishments at the hotel to elevate our guest's overall quality and comfort. We are grateful for your business and look forward to welcoming you back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
We sincerely appreciate you taking the time to leave us a review. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
All was good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review us!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juill. 2024 sur Expedia
They had no vacancy and did not honor my Expedia reservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry for the inconvenience. We take feedback seriously and will improve our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Eastwood Inn Management , Gestion de l’hôtel
We appreciate your review!