Note fondée sur 144 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Richard,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Great place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
I'm a regular at this property. Very consistent experience from stay to stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Tane,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
The front desk gentleman was very friendly and polite we booked 2 rooms for last minute trip and needed sleep the one room bed had dirty underneath blankets had to bring blanket in from car threw on bed to sleep the other room tub was clogged and long black hair but like front desk was kind and friendly
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Great staff, the room could have a bit cleaner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeanne,We appreciate your generous review! It really makes our day.Maz K.#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Clean and good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Pedro, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit. Natalie #team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juin 2024 sur Expedia