Note fondée sur 751 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Montréal

Outdated and in need of cleaners

Publié le 28 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Not much
Contre : Cleanliness
Something smelled funky upon arrival, Shower curtain with mildew, Coffee from previus guest still in the brewer !!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Price Accessibility
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Sofa had multiple stains and a tear. Bath fan made a horribly loud screeching sound like a bad bearing, so it was unusable. Ceiling inside room looked like water had leaked in from roof with pockets where water had accumulated. Water was leaking from roof outside our door as well. What a dump! At least it was quiet.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Location Good breakfast staff
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
Booked a king nonsmoking room on Expedia online. Get to motel and was told they overbooked and were we ok with a queen. Was told they would take $50 off our two night stay, which they didn't. When checking out, different lady, i explained the discount had not been given. She at first said they couldn't do that because it was through a 3rd party, Expedia, but then she said she would. It took 5 days before the first charge fell off and the new one applied but she made it work. She was wonderful. A lot of hassle for a very bland, tired old motel. It is clean though.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024 sur Hotels