Note fondée sur 769 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur de Montréal

Outdated and in need of cleaners

Publié le 28 juill. 2018 sur Expedia
Pour : Not much
Contre : Cleanliness
Something smelled funky upon arrival, Shower curtain with mildew, Coffee from previus guest still in the brewer !!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
trip postponed
3 sur 5
par un voyageur

Fine for the price

Publié le 21 oct. 2024 sur Hotels
No hot water in shower, warm at best... coffee maker in room was broken.. the breakfast was weak, the only juice option was a sickening sweet juice that was terrible.. no water available at the breakfast
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
I stay at a lot of motels. This Quality Inn in my opinion is one of the best that I've ever stayed in.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 oct. 2024 sur Expedia
Needs renovating
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 oct. 2024 sur Expedia
Very accommodating. Changed our room to an accessible room
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

No elevator

Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
Loved room but didn't like that there wasn't an elevator for 2nd floor. Last minute booking and only had 2nd floor . Very hard to go up 14 steps with luggage and small dog