Note fondée sur 33 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Wotif
The noise that travels from dinning area meant I had to go down at 11.45 and remind those guests that I couldn’t sleep even with ear plugs … I guess rooms are not sound prove .. this alone would prevent me staying there again .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your review.It seems that despite signs of quiet time after 10pm some guests can be noisy. We apologise that these guest were noisier than what they should be.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Wotif
Great staff who assisted immediately with all my queries
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for yoru review. Its great that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Lastminute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star rating! We are delighted to know that you had a great experience with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback. We value all reviews, including concise ones. We're sorry to see that your experience fell short of your expectations. If you have any specific feedback or concerns you'd like to share, please feel free to provide more details. Your input will help us improve and enhance our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
You need to arrange entry keys prior to arriving. Also toiletries need filling for new guests. Otherwise nice property for short stays
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and suggestions! We appreciate your feedback and will work on improving the key arrangement process and ensuring toiletries are stocked for new guests. We're glad you enjoyed your overall stay and hope to welcome you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are very disappointed that you only gave us 2 stars. Kabuki is an Alpine Guesthouse and not a Hilton. As indicated on description there is no reception or room service. Please read the description fully to avoid disappointment.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for writing a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your review.We are very glad that you enjoyed your stay.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2022 sur Wotif
Great spot to stay
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou very much. We are very glad that you enjoyed your stay.
4 sur 5
par un voyageur

Take a nose peg

Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
It was comfy. Could use a few more hanging hooks. The only bad thing. Was the smell of sewerage coming through drain holes was disgusting and the stank made me dry wrench.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for letting us know. We checked your room and the floor drain has dried out. A cup of water in the drain was the fix and it took 20 seconds to do it. If you let us know during your stay we would have fixed it for you.