Note fondée sur 35 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 sept. 2024 sur Wotif
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We truly appreciate your opinion and are always striving to improve our services. If there is anything else we can do to enhance your experience, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Hosts were very accommodating to check in/out times
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your kind review.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Wotif
The noise that travels from dinning area meant I had to go down at 11.45 and remind those guests that I couldn’t sleep even with ear plugs … I guess rooms are not sound prove .. this alone would prevent me staying there again .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your review.It seems that despite signs of quiet time after 10pm some guests can be noisy. We apologise that these guest were noisier than what they should be.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Wotif
Great staff who assisted immediately with all my queries
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for yoru review. Its great that you enjoyed your stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Lastminute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 5-star rating! We are delighted to know that you had a great experience with us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide your feedback. We value all reviews, including concise ones. We're sorry to see that your experience fell short of your expectations. If you have any specific feedback or concerns you'd like to share, please feel free to provide more details. Your input will help us improve and enhance our services.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2023 sur Expedia
You need to arrange entry keys prior to arriving. Also toiletries need filling for new guests. Otherwise nice property for short stays
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review and suggestions! We appreciate your feedback and will work on improving the key arrangement process and ensuring toiletries are stocked for new guests. We're glad you enjoyed your overall stay and hope to welcome you back soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
We are very disappointed that you only gave us 2 stars. Kabuki is an Alpine Guesthouse and not a Hilton. As indicated on description there is no reception or room service. Please read the description fully to avoid disappointment.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for writing a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juill. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thankyou for your review.We are very glad that you enjoyed your stay.