Note fondée sur 877 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Olivia RediResponse Specialist , Gestion de l’hôtel
Hello Chantal, The staff at the Red Roof Inn & Suites Mt Holly - McGuire AFB and I are saddened to see your 2/10 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip. Sincerely,OliviaRed Roof Management RediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 21 août 2023 sur Expedia
I am writing to you to suffer my disappointment with the quality of the room we had during our stay at the Red Roof Inn & suites Mt Holly - McGuire AfB August 10th
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2023 par Chirell Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Claude,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience at the Red Roof Inn & Suites Mt Holly - McGuire AFB. We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 1/5 rating. We strive to provide guests with the best customer service and all the comforts of home, so I am disappointed to read the encounter you described regarding the quality of room you received. Thanks to your feedback, we can continue to work on providing an exceptional stay for all of our guests.It would be our pleasure to have you stay with us again in the future to show you our positive strides taken to enhance your experience with us.Sincerely,ChirellRediresponse Specialist
par un voyageur
Publié le 10 août 2023 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2023 par Toni-Ann RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hi Adriana,Thank you for leaving your comments and letting us know that you had a good stay. We continually work to improve our hotel, so I really appreciate you providing us with your feedback.Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Very truly yours,Toni-AnnRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 28 mars 2023 sur Expedia
Rien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2023 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing, Martine. Our staff at the Red Roof Inn & Suites Mt Holly - McGuire AFB was saddened to see your 1/5 score. Please accept our apologies for failing to provide you with a satisfactory experience. To see what improvements can be made, we would love to hear your feedback.On your next stay, should you have any issues, please feel free to contact our front desk for real-time assistance. Thanks once again for sharing. We would love to host you under our roof again. With gratitude, XaoRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 11 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2022 par Chirell RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne,Thank you for your honest feedback. We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 6/10 rating. We strive to provide guests with all the comforts of home, so I am disappointed to see that we did not achieve that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,ChirellRediResponse Specialist
par un voyageur de Levis, Qc
Publié le 3 janv. 2019 sur Expedia
Chambres très propres, personnel accueillant, bonne connexion internet,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 janv. 2019 par Rodney T, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de passer en revue votre récent séjour.
Je suis très heureux de savoir que vous avez apprécié votre séjour. et nous espérons que vous nous utiliserez pour votre hébergement si jamais dans la région
par un voyageur
Publié le 1 juill. 2018 sur Expedia
Super bel hôtel, rien à dire. Si je cherche un point négatif, je dirais qu'il manquait un déjeuner le matin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2018 par Rodney T, Gestion de l’hôtel
Salut,
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour.
Je suis heureux de savoir que votre séjour a été agréable et avec les tarifs les plus bas dans la région. vous pouvez prendre le petit déjeuner digne d'un roi dans les restaurants environnants.
Nous espérons que vous resterez avec nous si jamais dans la région encore.
par un voyageur
Ne vaut pas le prix demandé
Publié le 6 mai 2018 sur Expedia
Pour : personnel accueillant, chambre spacieuse.
Emplacement : bien situé près de la 95,
le positif: personnel accueillant, chambre spacieuse et propre
le négatif: évrier bouché, comptoir de la salle de bain trop petit, le verrou de sécurité de la porte pas fonctionnel, fenêtre très sale.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2018 par Rodney T., Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour. Bien que je suis très heureux de savoir que vous avez été traité très gentil par le personnel. Je suis vraiment désolé votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. Je vais résoudre ce problème avec mon personnel d'entretien pour s'assurer que ce problème est résolu.
Nous vous demandons de nous donner un autre essai si jamais dans la région.
Je vous remercie
par un voyageur
Hôtel à éviter.
Publié le 12 avr. 2018 sur HotelsUn hôtel supposément non fumeur mais, la première chambre empestait la cigarette. Quand à la seconde, il y avait sûrement des lunes que l'aspirateur ne l'avait visité...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juin 2018 par Rodney T., Gestion de l’hôtel
Salut,
Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour.
Je suis vraiment désolé d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. J'ai porté cette revue à l'attention du superviseur de l'entretien ménager et à former les femmes de ménage pour qu'elles soient plus détaillées.
Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance si jamais dans la région.
par un voyageur
Publié le 21 sept. 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2017
Hi.
thank you for your review for your recent stay at the Red Roof Inn Westampton.
Your feed back is very important to us. our staff takes great pride in doing their job and appreciate your 5 star review. I will print this review and post it in our break room to ensure our housekeepers that their work is not going unnoticed.
we hope to accommodate you if you are ever in the area.