Note fondée sur 924 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
83 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We look forward towards your next visit with us.
5 sur 5
par un voyageur

Everything was very nice

Publié le 24 oct. 2024 sur Hotels
We got in fairly late and it was just a one night stay, so we weren’t able to make us of anything other than the beds. There is no breakfast included.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review. Correct the Courtyard brand of Marriott does not have breakfast included due to their fresh made food and coffee selections. We look forward to the next time your travel brings you in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We look forward towards your next stay with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Clean, quiet, big bathroom. Very pleasant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We look forward towards your next visit with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We look forward towards your next stay with us.
1 sur 5
par un voyageur de Chelsea

Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. We're sorry to hear that your experience may not have met your expectations. If you have any specific concerns or feedback, we'd appreciate the opportunity to address them directly. Please feel free to reach out to us so we can work to make things right.
4 sur 5
par un voyageur

Very clean, and nice lady who greeted us

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We’re glad to hear that you enjoyed your stay. Your feedback helps us to continuously improve, and we look forward to having you with us again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Lacking coffee station
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback. The coffee station in the guestrooms are Marriott standard for display and supplies. We look forward towards your next visit with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Loved having a little terrace and our room was very spacious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Heather Tupica, Gestion de l’hôtel
Thank you for the wonderful review. We look forward towards your next stay with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for the fantastic rating! We’re thrilled that your stay was enjoyable. Your positive comments are greatly appreciated, and we’re excited to have you stay with us again.