Note fondée sur 1 422 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2022 sur Expedia
Realy to expansive...
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2022 sur Expedia
To expansive for the room rate.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 nov. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur de KEY WEST

Publié le 29 juill. 2024
PERFECT
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
3 sur 5
par un voyageur

Meh…

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
We started to make this place our go to for our anniversary. This trip was not so great. Both my husband and I tried to get the only accessible outlet to work. We pressed the reset button on the gfi several times and I ended up having to dry my hair off the outlet on the table lamp across the room. We were missing lighting in the room as our ceiling fan was missing the lighting cover along with the access to the light itself. Our tv didn’t work no matter what we tried. Called to the front desk a couple times and they said they would send someone up. As I am about to leave the room someone shows up. He couldn’t get the tv to work either, brought in a handful of remotes and they didn’t work either. I left and went to dinner. Came back after and it was working. Resort bar/restaurant wasn’t open and wasn’t told that at check in either, supposed to have some kind of party, but that lasted like an hour. This stay was very underwhelming for the price we paid. Would have rather stayed down the street at a hotel for what we had.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Nice secluded location with several amenities, but definitely needs a freshening up with paint and attention to visuals in the resort
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
Front desk was unable to answer simple questions about resteraunt times and location on property. One of the elevators were broken causing long waits to get to rooms and front desk was not able to tell guests where to access stairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.