Note fondée sur 900 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 21 mai 2024 sur Expedia
Manque de chaises et ou de fauteuil. Chambre avec 2 lits il n'y avais qu'une chaise sur roulettes et un fauteuil.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Chirell RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Mario,Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires concernant votre expérience au Red Roof Inn PLUS+ Mt Pleasant - Patriots Point. Nous apprécions sincèrement vos commentaires et nous sommes vraiment désolés que vous n'ayez pas été satisfait de votre expérience. Vous avez indiqué que vous n'étiez pas satisfait du manque de chaises. Vos commentaires sont essentiels alors que nous nous efforçons d'offrir à tous les clients un séjour propre, confortable et basé sur un bon rapport qualité-prix.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions votre entreprise. Merci d'avoir partagé vos préoccupations et j'espère que vous nous donnerez l'occasion de mieux vous servir chez Red Roof la prochaine fois que vos projets de voyage nécessiteront un hébergement.Sincerely,ChirellRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Bien
Publié le 12 juin 2022 sur HotelsHôtel convenable pour le prix.. confort..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
We are pleased to know you enjoyed your visit. We hope to see you again when traveling to Charleston.
par un voyageur
Juste une nuit ...
Publié le 14 oct. 2019 sur HotelsChambre pas propre et moisissure dans la salle de bain, literie moyennement confortable (matelas mou) et pas de petit déjeuner inclus !
Nous avons choisi cet hôtel pour le prix, un des plus bas alentours mais à 140 dollars la nuit, nous n en n avons pas eu pour notre argent !
Points positifs : la piscine agréable et encore ouverte mi octobre, l emplacement est idéal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 oct. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying. We appreciate the feedback while we work continuously to improve. We hope you'll give us another try when visiting the area.
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Nothing I liked about this place. The old stained furniture, the ceiling was peeling, The shower had a lot of hair on back of shower curtain.
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Front desk, Gestion de l’hôtel
Please share your positive thoughts on google review. Thank you and have a great day.
par un voyageur de Port Royal
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Paid for premium and placed in regular room. No adjustment on price. Tried to check in 10 minutes early and was told that would be $39.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par john, Gestion de l’hôtel
Can you please contact management at the property about your stay.
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Issac, The staff at the Red Roof Inn PLUS+ Mt Pleasant - Patriots Point and I would like to thank you for taking a moment to complete our survey from your recent stay. We are extremely happy to see that you had a wonderful experience, which resulted in your 4/5 score. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as our Red Roof team strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
It was pleasant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Samantha RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Dear William,Thank you for taking the time to write a review of your stay at the RED ROOF PLUS+ MT PLEASANT - PATRIOTS POINT. I am happy you had a pleasant experience with us. Positive guest feedback, like yours, is always an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Once more, thank you for posting your review. We look forward to having you visit with us again in the future.Sincerely,SamanthaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
very convenient location, clean and well maintained
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Adraine Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Edward, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF PLUS+ MT PLEASANT - PATRIOTS POINT and I appreciate your 1/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,AdraineRed Roof Management Rediresponse Specialist