Note fondée sur 327 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Liberty Twp

Publié le 23 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 oct. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Travis Good morning We hope you’re doing great and enjoying your time Thanks stay with us and your encouraging comments Thanks again and see you next time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Kristen good morning We hope you’re doing great with health and wealth Thanks stay here and your valuable comments Thanks again and see you next time
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Andy , Gestion de l’hôtel
Hello Carrie good morning We hope you’re doing well Thanks stay with us and U valuable comments Thanks again and see U next time
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Staff was nice. Breakfast bar not very good or kept up. Had to use 2 tv remotes. 1 for sound and 1 for channels which they didnt really have either. Beds were comfortable but they didnt bring any new towels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Cranston good afternoon Thanks stay with and your comments We are so sorry U unfortunately not happy with your stay We apologize
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
Ice machine broken, air conditioning broken. 3 times the cost of any other hotel in the area, breakfast was unedible. I will never go back even though i go to refro valley alot. The extra cost isn't worth it.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Veronica good afternoon Thanks stay with us We’re so sorry U aren’t happy with your stay We apologize We try to take care those problems Thanks again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Mr Scott good afternoon We’re so sorry to know that you're not happy with your stay Thanks you let’s know we apologize again
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Toilet did not flush very well. Breakfast was very poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Guest good morning we hope you’re doing well Thanks stay with us and your valuable comments Thanks again And see you next time
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Mr Bob good morning we hope you’re doing well Thanks stay with us and your valuable comments which encourage us to work hard Thanks again and see you next time
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Hotels
It was very out dated and didn’t smell great. It was musty and didnt feel clean. The carpet was sticky. We got ready for the concert there and decided not to stay the night because we didnt feel comfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello guest good afternoon Thanks stay with us and your comments Sorry U not happy with your stay Thanks let us know
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juin 2024 sur Expedia
The Baymont offered a safe haven for travelers. The hotel room was clean. However the television did not work an several light bulbs were burned out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Andy, Gestion de l’hôtel
Hello Mr Scott good afternoon We hope you’re doing well Thanks stay with us and your concern Thanks you let’s know about issues Thanks again