Note fondée sur 215 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Stayed with our 2 dogs. Very quiet. Could use updating. Basic hotel. Reasonable rates
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Hey, Paula! Thank you so much for acknowledging our efforts and rating us positively. We shall never stop pleasing you with our services. Regards, Lisa
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Hotels
I was quite here does need some upgrading all in all it was a nice stay at a great price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Jimmy! We appreciate your valuable feedback. Looking forward to hosting you soon with a superb experience. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you for the pleasing feedback, Thomas! We will put in our continuous efforts to provide consistent service every time. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Hi, Elizabeth! Your kind words of appreciation always motivate us. We wish you an amazing day ahead! Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur

Horrible

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Not very clean or up to date
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Sorry for the unpleasant experience you had with us! Thank you for notifying us and we will surely be working for the better guest experience. Regards, Barbara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 juill. 2024 sur Expedia
Very nice staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Hi, Jenn! Thank you very much for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Tim
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the positive rating, Hi! We will put in our efforts to provide consistent service every time. Regards, Joey
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Expedia
Rude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Tim, Gestion de l’hôtel
Hi, Carrie! Please accept our apologies for the mishaps you faced during your stay. We agree that things like this are intolerable. Therefore, to ensure improved results in the future, we have forwarded this matter to the appropriate team. Regards ok out, Tim
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 juill. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Thanks for your kind and lovely words, Michael! The biggest joy lies in seeing our guests satisfied, we will try our best to meet your expectations in future stays too. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par Noah, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced. We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim