Note fondée sur 947 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2022 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to do our survey. Your feedback is important to us as we use this in our continuous efforts to provide a clean and comfortable stay for all of our guests. We hope that you will choose to stay with us in the future.
par un voyageur
Bel hôtel avec toutes les commodités
Publié le 1 sept. 2019 sur HotelsNous avons été accueillis avec le sourire et bonne humeur. La chambre était propre et spacieuse. Nous avons pu nous relaxer à la piscine et dans le jaccuzi. Le petit déjeuner était très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2019 par Karen Howard, Manager, Gestion de l’hôtel
Martine,
Thank you for taking the time to fill out our online survey. We are pleased to see that you were able to enjoy both our pool and spa while you stayed with us, as well as enjoyed our hot breakfast. We hope to see you again in the future.
par un voyageur
Publié le 24 août 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We hope to see you again soon!
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 22 oct. 2024 sur Expedia
The staff and breakfast area surpassed my expectations, especially after entering my smelly room. Very noisey people at night on each side of me. Like at 1:09 am, i thought a chair was coming through the wall..... terrible nights. I was exhausted when i arrived home, 6.5 hours later
par un voyageur
Publié le 21 oct. 2024 sur Expedia
Good place
par un voyageur
Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
If it says pet friendly on Expedia they should not deny your pet when you get there because there wasn’t a room for pets available…there should be a way to choose that on the site so you don’t find out it’s unavailable after you have paid and possibly arriving late at night.
Also, we booked not only because it was pet friendly, but because it had a pool, which we discovered was out of order after arriving …. Very disappointing
par un voyageur
Publié le 16 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Close to freeway and services.
par un voyageur
Publié le 13 oct. 2024 sur Expedia
The reception desk said very few words and was not happy I checked in right before closing, no pleasantries, no greeting, asked me my last name, then proceeded with the check in then payment options. Not friendly.