Note fondée sur 362 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
70 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par mario

Publié le 31 juill. 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2015 par Kathy, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 10 out of 10 review. We appreciate you staying with us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 review! We appreciate you staying with us!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry that you didn't feel your stay was adequate as you gave us a 1/5. You didn't list any reasons so I am not sure what was wrong. I do appreciate you staying with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Expedia
Place was clean enough but the breakfast was definitely not appetizing juices were watered down and eggs had no flavor waffle maker out of service Choices were slim Definitely not Quality
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 sept. 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
I'm sorry that you weren't happy with our breakfast. Our waffle maker was down for two days as a guest put butter on the grids and we had to replace them. Our juice comes prepackaged and our eggs are ready made with butter...I'm sorry that you didn't like either. We do appreciate you staying here and giving us a review!
3 sur 5
par un voyageur

Mt Vernon, MO

Publié le 14 août 2024 sur Hotels
The wall by the sink had what looked like blood spatter on it. Smoke detector was missing, with just wires sticking out of the wall. No elevator.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to give us a review. I will look into the issues that you had. We appreciate you staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Everything was great, except the smoke smell was really really strong in the hallway and you could smell it from your room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review. I'm sorry you had that issue during your stay with us. We appreciate you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Front Desk staff awesome and the breakfast is very good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your great review! We appreciate you staying with us and hope to see you in the future!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. We appreciate you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Kathy--Front Desk Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5/5 review! We appreciate you staying with us and hope to see you in the future!