Note fondée sur 436 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2018 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Updating is needed. Rooms are damp and have a bad odor. Carpets are work and dirty, lobby has so little furniture, overall just a poor property
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Smells, need to update the website
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Website says they off er continental breakfast. They don’t. Haven’t since spring of 2023. Rooms are very outdated and just don’t feel clean
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
No breakfast offered even though the app said there was. The bed was pretty bad and caused my back pain to flare up. Stayed there a few times over the years as we have family up there and seems to be going down hill every year
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Very old and musty with black mold all over bath. I am coughing now bcz I think, I have got sick from inhaling all the mold while showering
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Clean, yet dated. No clock in room. Nice check-in.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Old, but quiet and comfortable
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 juill. 2024 sur Expedia
Room lock was broken, staff could not be found, room had odors