Note fondée sur 709 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Thank for stay with @Daysinn Mtn home,ARcome see us again soon Have nice day
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Staff was not very friendly but overall experience was good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your stay with us. I am very happy to hear that our staff made your feel at home. This is really one of the things that we try to maintain in our hotel. Hoping to see you again soon
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
the only thing i didn’t like is the hallways reeked of weed and cigarette smoke. the staff was very friendly and the room was clean it just smelled like smoke
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive comments and I am pleased that you had a good stay overall. However, I apologize for the inconveniences that you experienced during your stay and don't hesitate to call me to share more information and I will try my best to rectify the situation.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.
4 sur 5
par un voyageur de San Francisco

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
A small but well kept property in Mountain Home. Breakfast is good, as well as the pool and the management.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juill. 2024 par KUK, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel and our staff. Rest assured that we will do everything it takes to make us deserving of your loyalty.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Hi Anita, Thank for stay with uscome see us soonHave good day
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
I got 4 rooms for myself and my grown children. 1 business king and 3 business 2 queen rooms. The owner didn't not give me my king size room that i purchased.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Thank your for your candid feedback. I am sorry to hear that you weren't satisfied with the competence of our front desk team. Please email us with a phone number or email address so our Front Desk Manager can discuss your issues personally
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
No elevator The only inconvience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Dear Guest. Thank you for staying with us again. We appreciate your loyalty and your continued trust in our hotel and our staff. Rest assured that we will do everything it takes to make us deserving of your loyalty
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Thank for stay with ushope see you again soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par kuk, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. I'm sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. Take care !