Note fondée sur 18 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 sept. 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Salt Lake City

Publié le 24 nov. 2019 sur Expedia
This place was clean, and super kind staff. It was everything they advertised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 déc. 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the lodge!
4 sur 5
par un voyageur de Apple Valley, CA

Publié le 5 sept. 2019 sur Expedia
Nice room, parking, store now closed, good access to remote area, shower needs attention, overall this stay was excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
We just got that shower fixed this week. Thanks for letting us know.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2019 sur Expedia
No frills very clean small nice room. A big bathtub I could fit in to soak my aching muscles and a cozy bed where I was asleep in 2 minutes. Very quiet and beautiful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Glad you enjoyed your stay!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2019 sur Hotels
Helaas was het ontbijt er niet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Glad you were able to come and enjoy the lodge even though we were on vacation For future reference, breakfast services will be discontinued after Labor Day, but the breakfast nook will be available for use by guests for preparing meals.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2019 sur Expedia
Just a cool little place to stay in a quiet, off-the-beaten-path area! It served our needs well!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thanks. Glad you enjoyed our little country lodge!
5 sur 5
par un voyageur de Midvale

Publié le 18 juill. 2019 sur Expedia
Cozy room. Softest bed ever. Friendly and helpful staff. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thanks!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Thank you!
4 sur 5
par un voyageur de Woodscross

Publié le 18 nov. 2018 sur Expedia
I didnt like all the cats that were always greeting me at the doors or the ridiculously small tv
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2018 par Lisa, Gestion de l’hôtel
Sorry about all the feral cats. They are so embarrassing. Only one of them is ours and she isn't doing her job of keeping the others away. Unfortunately when we "get rid of them" new strays replace them. As far as the TV, you are the first person to mention it, surprisingly! I have wanted to replace TV's since we first bought the Inn three years ago, but because it never seemed to be a concern to our guests we have addressed other concerns first. A new bed was the next upgrade we were planning for Room 3. I will add the TV to my list now. Thank you for staying and for your honest feedback, Jason.