Note fondée sur 468 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2019 sur Expedia
Très beau parc et belle résidence, chambre de luxe avec vue mer par une fenêtre minuscule, salle de bain petite et médiocre avec rideau de douche ! Loin des 4 étoiles habituels.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2019 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us recently at Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel and for taking time to share your valuable feedback. I'm genuinely disappointed to hear you did not enjoy your room during your stay. I will certainly pass your comments on to the management team for their attention. I do hope you will return to stay with us again sometime in the future. Kind Regards, Redcastle Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur de aix en provence

hôtel de golf donc avec des prestations de "golf"

Publié le 20 août 2018 sur Expedia
Pour : situation
Contre : qualification du personnel mais de bonne volonté
restaurant de bonne qualité mais avec du personnel TRES jeune et assez inexpérimenté petit déjeuner hors de prix!! 20 livres soit 25 euro on est dans des prestations GOLF!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2018 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jean, Many thanks for taking the time to write a review following your stay with us at Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel. It is lovely to read that you enjoyed the location of the hotel. I will certainly pass your comments on to the management team for their review. We hope to welcome you back to the hotel again in the near future. Kind Regards, Redcastle Customer Care Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2018 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Martial, Thank you for taking the time to rate the Redcastle Hotel on Expedia. We are sorry to see that you did not enjoy your recent stay with us. We certainly hope to welcome you back to the hotel again in the future. Kind Regards, Redcastle Customer Care Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juin 2018 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Andre, Many thanks for taking the time to write a review following your stay with us at Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel. I am delighted to hear you had an enjoyable experience. We hope to welcome you back to the hotel again in the near future. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Très bon hotel

Publié le 28 févr. 2018 sur Hotels
Très bon rapport qualité prix hors saison
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear IanThank you for taking the time to post a rating following your recent visit to the Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel again in the near future.Many Thanks,Redcastle Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Food was very good but decor dated. Situation was really great
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kim,Many thanks for taking the time to write a review following your stay with us at Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel.I will ensure your feedback is brought back to the team. We hope to welcome you back to the hotel again in the near future. Kind Regards, Redcastle Customer Care Team
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Lauren,Thank you for choosing to stay with us recently at Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel and for taking time to share your valuable feedback.I will ensure your feedback is brought back to the team. Kind Regards,Redcastle Customer Care Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
No pro shop for golf.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Kevin,Many thanks for taking the time to write a review following your stay with us at Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel.We appreciate all feedback that is sent into us. I will certainly pass your comments on to the team.We hope we will see you in the hotel again in the near future. Kind Regards, Redcastle Customer Care Team
4 sur 5
par un voyageur

Nice location

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Nice location, hotel a little dated. Bar prices resemble restaurant and breakfast offering needs a overhall. Pool is great and ev charging onsite is handy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Redcastle Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to post a review following your recent visit to the Redcastle Oceanfront Golf & Spa Hotel. We certainly look forward to welcoming you back to the hotel again in the near future.Many Thanks,Redcastle Customer Care Team