Note fondée sur 7 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,0 sur 5
2,9 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 déc. 2023 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Beds with bugs

Publié le 24 déc. 2022 sur Hotels
The room is beautiful but smelly. Bed is not clean. I got bed bugs n my whole body looks like chicken pox. The bed is very dirty. The comforter also looks like never change. Very dirty hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2023 par RCP, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback we very appreciate that. Sorry for the inconvenience and we will try to fix the shortcomings everything that you mentioned . Please come again to our hotel and get some discount.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2020 sur Hotels
Blood stains on blanket, can't watch tv cause of antenna problem, Wi-Fi is not
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par DreamLuxury, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback we very appreciate that. Sorry for the inconvenience and we will try to fix the shortcomings everything that you mentioned . Please come again to our hotel and get some discount.
5 sur 5
par un voyageur

Terbaikkkkkk

Publié le 15 mars 2020 sur Hotels
Bilik yang bersih dan wangi.. Dekat dgn kawasan makan.. Staff yang terlalu bagus semasa waktu daftar masuk.. Dan layan an staff yang cukup baik
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par DreamLuxury, Gestion de l’hôtel
Terima Kasih
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2020 sur Expedia
New hotel surrounded by many restaurants. Put off by lack of parking slot. No proper towels were provided. Not sure whether this has anything to do with current Corona virus situation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par DreamLuxury, Gestion de l’hôtel
Hello, Thank you for your feedback we very appreciate that. Sorry for the inconvenience and we will try to fix the thing that you mentioned . Please come again to our hotel and get some discount.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 janv. 2020 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Simply clean

Publié le 1 déc. 2019 sur Hotels
Clean n cold room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2022 par DreamLuxury, Gestion de l’hôtel
Thank you !