Note fondée sur 13 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
3,2 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Singapore

Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 janv. 2024 par Barbara, Gestion de l’hôtel
Hi, Peck! We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, Barbara
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2023 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Kent! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2022 par Christina, Gestion de l’hôtel
Hi, Suih! We are sorry to see that you are not completely satisfied with the services. Be assured, that we are striving day and night to make sure your future visits are nothing less than amazing. Regards, Christina!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2022 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Suih! Thank you for being with us. Looking forward to your continued love and support. Regards, Amelia.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 févr. 2022 sur Hotels
Uncomfortable stay...already booking online but when arrived at the hotel...the reception said my booking not in the system...must make new booking ...and heartbreaking..the price double than booking online..
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 févr. 2022 par Bruce, Gestion de l’hôtel
Hi Zaidi , Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Bruce
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 déc. 2019 sur Expedia
Reception area and staff are good. Facilities can be improved.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 déc. 2019 par OYO, Gestion de l’hôtel
Charmed to see you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Kevin
4 sur 5
par un voyageur de Rawang

Publié le 25 nov. 2019 sur Expedia
👍👍 its cool
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Thank you for your sweet words, Mohd! We hope to give you a consistent service every time. Regards, Zara
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the charming rating, Your review made our day. Have a great day ahead. Regards, Zara
1 sur 5
par un voyageur de Singapore

Publié le 23 sept. 2019 sur Expedia
Aircon not cold. No toilet paper. Tap dripping. Not clean.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2019 par Zara, Gestion de l’hôtel
Hi, Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Zara
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2019 par Edward, Gestion de l’hôtel
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Edward