Note fondée sur 97 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur de Draguignan

Publié le 4 nov. 2018 sur Expedia
Hôtel proche de la mer avec vue sur le port. Chambres spacieuses et confortables. Nombre de chaines TV insuffisant. Personnel accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 nov. 2018 par The Grove, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup J'apprécie votre rétroaction positive sur notre hôtel. Nous sommes fiers de répondre aux besoins de nos clients de la meilleure façon possible. Si vous voyagez à notre secteur de gain bientôt, n'hésitez pas à nous appeler. meilleures salutations
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
front desk was Better than the Art Hotel
5 sur 5
par un voyageur

very good

Publié le 25 juin 2024 sur Hotels
itvwas perfect indeed
5 sur 5
par un voyageur de Burnaby

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
If you are looking for a quiet, not congested area, this is a great option. 10 minutes from the airport, close to a private beach, a new mall...etc
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 nov. 2023 sur Expedia
We liked staying there. They granted all our special requests. Staff were very cheerful and helpful. Breakfast was very good and with a lot of varieties.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 oct. 2023 sur Expedia
The parking garage sucks, I had to walk all the way back down with our luggage because there was no access to the hotel from the parking garage. The towels had hairs on them so I had to get them changed. The hallways were a little dark and creepy.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 oct. 2023 sur Expedia
I spent top dollar for the presidential suite only to get there and deal with malfunctioning equipment. The tvs cannot link to the WiFi or your phone, you cannot hear the doorbell from the bedroom, the jacuzzi jets did not work nor did the shower head on it…the water did not get warm enough, the curtains did not open and close with the remote and you couldn’t open them by hand. The minbar was completely empty and the kitchenette area was pointless…no full sized fridge. There weren’t enough power outlets near the bed, the master toilet remote did not work and room service constantly forgot about our orders. I had to call maintenance at least 3 times that first night…if you are considering anything above a standard room, it is not worth your money. You will be disappointed.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 sept. 2023 sur Hotels