Note fondée sur 62 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
71 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2019 sur Expedia
Pour un hôtel de cette classe, nous étions décus: propre, mais pas soigné, service peu attentif par rapport aux demandes que nous avons formulées (et nous ne sommes pas exigeants), toilettes défectueuses, piscine pas très propre (caca de pigeons) et sans serviettes à disposition, personnel dépassé par les événements pour rien (8 tables occupés au petit déjeuner, c'était trop pour 2 serveurs, ils étaient en stress...), une gestion de l'établissement à la hâte. Dommage.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2020 par Team The Empresa Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Pranam! Thank you so much for the valuable feedback about your recent stay with us, please accept our sincere apology for inconvenience caused as mentioned by you. Please note that same has been taken with serious note & necessary action will be taken. Looking forward to welcome you soon at the Empresa Hotel. Thanks & regards, Team The Empresa Hotel
4 sur 5
par un voyageur de Saint-Denis REUNION

Très bien. Agréable séjour. Personnel serviable

Publié le 4 févr. 2018 sur Expedia
Bonne expérience. Petit déjeuner satisfaisant et surtout un service excellent. Chambre confortable. Salle de bains petite mais propre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2020 par Team The Empresa Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Pranam! Thank you so much for the valuable feedback about your recent stay with us, please accept our sincere apology for inconvenience caused as mentioned by you. Please note that same has been taken with serious note & necessary action will be taken. Looking forward to welcome you soon at the Empresa Hotel. Thanks & regards, Team The Empresa Hotel
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Viren Gandhi (Room Division Manager), Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you so much for taking the time to share your experience with us. We’re thrilled to hear that you enjoyed your stay and appreciate the 8-star rating!Your feedback is invaluable to us as we strive to provide the best possible experience for our guests. If you have any specific suggestions or comments on how we might improve, please feel free to share them. We’re always looking for ways to enhance our service and ensure that every stay is exceptional.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Thank you once again for your kind review!
4 sur 5
par un voyageur de san jose

Publié le 30 juin 2023 sur Expedia
Good breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2023 par Viren, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and rating 4star. Looking forward to welcome you again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 juin 2023 par Viren Gandhi, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kind review and please do come and stay with us again
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2023 par Reservations, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,I do believe that hotel staff found hotel bath towels in your bag on departure and you were also not paying the charges of used consumption from mini fridge in the room (which was also found in your bag)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2023 sur Expedia
Staff were excellent - friendly and professional.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 avr. 2023 par Viren Gandhi, Gestion de l’hôtel
Thank your for the positive review and looking forward to welcome you
5 sur 5
par un voyageur

Lovely hotel

Publié le 7 févr. 2023 sur Hotels
Very pleasant stay. Stayed there for 13 days. From day 1 until the last day the stay was very comfortable. Clean, service, food every bit of the stay was very good. The staff and the managers were always welcoming and very helpful. The breakfast was also amazing. Definitely recommend this hotel to all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2024 par Viren Gandhi, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Sushma,Thank you so much for taking the time to share your experience with us! We are delighted to hear that you had a very pleasant 13-day stay at our hotel. Providing a comfortable and enjoyable experience for our guests is always our top priority, and we are thrilled that you found our rooms clean, our service impeccable, and our food delightful. It means a lot to us that you appreciated the welcoming and helpful nature of our staff and managers as well.We are also pleased that you enjoyed our breakfast offerings. Your recommendation means a great deal to us, and we look forward to welcoming you back on your next visit!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2023 sur Expedia
พนักงานให้การต้อนรับดีมาก ทำความสะอาดดี แต่ ห้องพักค่อนข้างเก่าตามผนังมีรอยสกปรก หลายแห่ง ทั้งห้อง
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2023 par Viren Gandhi, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with The Empresa Hotel and a positive review always boost us to go mile ahead.Looking forward to welcome you again in future.