Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mai 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2021 par Senior Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident Nariman Point!
Thank you for rating us on expedia.com and your valuable feedback.
I am looking forward to having you again as a guest in our hotel.
Regards,
Ranvir Bhandari
Senior Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai
par un voyageur
Trident Mumbai
Publié le 27 oct. 2021 sur Hotelsun des meilleurs hotel de Mumbai et la vue magnifique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2021 par Senior Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident Nariman Point!
Thank you for sparing time and rating us on Hotels.com
I am pleased to note that you had a pleasant stay with us. We thankyou for sharing your valuable feedback,
We look forward to your future visits, I take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times.
Regards,
Ranvir Bhandari
Senior Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai
par un voyageur
Superbe hôtel
Publié le 25 févr. 2020 sur HotelsSuperbe hôtel de luxe à un prix très raisonnable.
L’emplacement est idéal près de la mer mais proche des lieux à visiter.
Le personnel est sympathique et toujours disponible pour vous aider.
Le petit déjeuner est exceptionnel pour l’Inde.
La piscine est chaude et très agréable avec sa vue sur la mer.
Seul bémol : notre chambre au 14eme étage Avait une décoration un peu vieillotte.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident, Nariman Point!
Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the hotel.
It is heartening to know that you had a pleasant stay with us and we could exceed your expectations. Your generous compliments have been passed onto my entire team for making your stay a memorable one. I thank you for your positive feedback about our hospitality, which helps us to continuously strive for excellence.
It was a pleasure to have you stay with us. My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
Regards,
Anupam Dasgupta
General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai
par un voyageur
Excellent séjour avec jeunes enfants
Publié le 6 janv. 2020 sur HotelsAccueil fantastique dans cet établissement de très haut niveau. Les équipes ont fait de gros efforts pour faciliter notre séjour avec de jeunes enfants de moins de 5 ans : petit snack à l'arrivée pour les enfants, cadeau et fruits dans la chambre en milieu de séjour et au départ, early check-in le premier jour. L'hôtel permet de se reposer avec les enfants pendant une visite de cette grande ville. La piscine et le square avec gazon et arbres au 10 ème étage sont parfaits pour faire une pause dans la journée. Le petit déjeuner est excellent avec buffet à volonté (continental et indien), surtout si vous avez la chance de le prendre au rooftop comme c'était le cas pendant notre séjour en raison de la forte affluence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2020 par Senior Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident, Nariman Point!
Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the hotel.
Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. I am pleased to note that you loved the early check-in facility, amenities in the room, pool facility and the delicious breakfast which serves variety of food items. All our team members put in their best efforts to ensure each guest has a memorable stay. I have personally shared your compliments with each and every team member for taking care of all your requirements and making your stay a memorable one
Comments such as these always encourage us in enhancing our efforts to provide the best in hospitality and service.
My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
Regards,
Sanju Soni
Senior Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai
Mumbai 400 021, India
T. +91 22 6632 6006
par un voyageur de Repentigny
Publié le 2 janv. 2020 sur Expedia
Le club vaut vraiment la peine, endroit très agréable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Senior Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident Nariman Point!
Thank you for posting your views about Trident, Nariman Point
I am pleased to note that you had a pleasant stay with us and the services extended by my team exceeded your expectations.
We look forward to your future visits, I take this opportunity to assure you of our best attention and services at all times. Please do not hesitate to write to me for any assistance with reservations or for anything else I can do for you in Mumbai.
Warm Regards,
Sanju Soni
Senior Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point
par un voyageur
Très moyen pour un 5 étoile sauf le petit déjeuner
Publié le 9 déc. 2019 sur HotelsChambre enfumée par odeur de tabac
Tout l’étage sentait mauvais le tabac moquette douteuse dans la chambre et couloirs
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2019 par Senior Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident, Nariman Point!
Thank you for taking the time to share your experience about your stay at the hotel.
I regret the inconvenience caused to you due to the smell. I have personally taken up the feedback with my team and let me assure you that greater care will be taken to avoid such incidents.
It is feedback from esteemed guests like you that helps us to constantly introspect our systems and procedures and assists us in striving for a better product and service.
We look forward to the privilege and pleasure of being able to welcome you back to Trident Nariman Point in the not too distant future.
Sanju Soni
Senior Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai
par un voyageur
Trident Hôtel Nariman Point
Publié le 8 août 2019 sur HotelsFabuleux comme toujours rien a dire pour moi cet hôtel est devenu une deuxième maison
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident, Nariman Point!
Thank you for sparing time and posting your review of our hotel on Expedia.com
I am pleased to note that you had a pleasant stay with us. We thank you for your kind words appreciation.
My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
Regards,
Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai
par un voyageur
Trident Nariman Point
Publié le 8 août 2019 sur HotelsFabuleux meilleur hôtel dans le Sud de Bombay très bien placé. Cliente régulière depuis 14 ans
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2019 par Vice President and General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Trident, Nariman Point!
Thank you for sparing time and posting your review of our hotel on Hotels.com
I am pleased to note that you had a pleasant stay with us. We thank you for your kind words appreciation.
My team and I look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
Regards,
Sanju Soni
Vice President and General Manager
Trident, Nariman Point, Mumbai