Note fondée sur 9 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2023 sur Expedia
Looks very run down, ceiling fans were well past a usable life wobbling and noisy, most lights not working.
No daily room service.
No hotel room WiFi.
No TV in rooms.
Scuba Dive company left hotel in a rush !
This hotel needs a full upgrade if it is to attract overseas customers with the new International Munda Airport to open later in the year.
par un voyageur
Publié le 7 juin 2023 sur Wotif
par un voyageur
Publié le 5 juill. 2019 sur Expedia
par un voyageur de Nadi
Publié le 1 juin 2019 sur Expedia
Lagoon access is wonderful. Meal variety required is needed. Guided land tours will be nice.
par un voyageur
Publié le 28 mai 2019 sur Hotels
par un voyageur de Sydney
Publié le 25 nov. 2018 sur Wotif
Such a beautiful spot, right on the water, the hotel itself is dodgy as and way overpriced but hey, its the Solomon Islands and I'm not sure if there is anywhere else in that location with air-conditioning......
par un voyageur
Tolle Lage und freundlicher Service
Publié le 13 oct. 2018 sur HotelsSehr freundliches Personal, das uns immer persönlich angesprochen und sich nach unserem Wohlbefinden erkundigt hat. Wenn es einmal ein Problem gab, haben sie immer eine schnelle und faire Lösung in unserem Sinne gefunden! Top! Wir haben uns sehr willkommen gefühlt!
Die Aussicht auf das Meer und die Inseln war der Hammer!
par un voyageur
Convenient, safe & friendly
Publié le 17 sept. 2018 sur HotelsConvenient and safe. Currently a lot of renovation work at the hotel.
par un voyageur
ムンダの定番宿です
Publié le 30 juill. 2018 sur Hotels約10年ぶりに訪問しました。きれいなエアコン付きの新棟ができていてビックリ。海を眺めながらのレストランも、田舎のホテルならではの風情がありました。スタッフも親切です。