Note fondée sur 484 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,6 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Bonne qualité/prix

Publié le 11 janv. 2024 sur Hotels
Bonne accueil et bon rapport qualité-prix.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Colien, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We check our rooms everyday as well as stripping the linens from the bed. The room that you stayed in that night was clean with clean linens on the bed.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
O internet and cell phone wifi
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 juill. 2024 par KP, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for feedback! We did have equipment down for few days for wifi, but its back up and running again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par KP, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for positive feedback!
5 sur 5
par un voyageur de Hopkins

Publié le 20 juill. 2024 sur Expedia
Great Place to stay.. Staff were amazing! Little dated but defiantly would stay again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Colien, Gestion de l’hôtel
Thank you for your perfect review! The team is very pleased that you enjoyed your stay with us!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 juill. 2024 par Colien, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! It would be very helpful to us if you could let us know what the issue was if any that you experienced while staying @ the Super 8.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
Decent hotel for the price, but the breakfast was a pass for us due to limited selections and no hot buffet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Colien, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! The Super 8 team wishes to thank you for staying with us & we will pass the breakfast concerns on to our GM.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par KP, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for feedback!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Room smelled funny, couldn't decide what it was but it had an odd odor. Might be due to allowing animals, which I do appreciate. Did get a ground floor room which was great since no elevator and my wife has trouble with stairs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juill. 2024 par Colien, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! I am truly sorry that your stay wasn't as you had hoped. Hopefully if traveling this way you will stop in & give us another try as we have other ground floor rooms that are not assigned to our furry friends. Thank you for staying with us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Colien, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!