Note fondée sur 352 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Bel emplacement pour des sorties discothèques et bar
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Adina Munich - Management, Gestion de l’hôtel
Dear Johanne, your good review is much appreciated. We're delighted to hear that your stay was pleasant and to your satisfaction. This is the experience we strive to provide to all our guests. We look forward to welcoming you back in the future. Best regards,
par un voyageur
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
All good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Adina Munich - Management, Gestion de l’hôtel
Dear Jean-Philippe, Thank you for sharing your recent experience at Adina Apartment Hotel Munich! We are thrilled to read you enjoyed your time with us and feel we wrote the book on how a hotel should operate! We truly appreciate your feedback and look forward to welcoming you back in the near future.Best Regards from MunichYour Adina Team
par un voyageur
Publié le 6 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 25 août 2023 sur Hotels
Cinq nuits à Munich dans l’hôtel Adina ont été au top, dans une ambiance plutôt moderne, avec tous les équipements (piscine, fitness, roof top) pas loin du centre et avec tous les équipements de cuisine nécessaires pour se sentir comme chez soi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2023 par Vanessa Schaefer, Gestion de l’hôtel
Cher client,Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour de cinq nuits à l'Hôtel Adina München a été agréable. Votre satisfaction est primordiale pour nous et nous sommes heureux de savoir que nos équipements modernes, notre emplacement pratique et nos installations de cuisine ont contribué à votre confort.En espérant avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau à l'Hôtel Adina München lors de votre prochain voyage à Munich.Cordialement,L'équipe de l'Hôtel Adina München
par un voyageur
Publié le 29 mars 2022 sur Expedia
Séjour de 4 jours au top
par un voyageur
Publié le 3 nov. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 oct. 2024 par Adina Munich - Management, Gestion de l’hôtel
Dear Rene, thank you so much for your stay and the excelent review. Happy to welcome you back soon!Best regards,
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Adina Munich - Management, Gestion de l’hôtel
We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us at the Hotel Adina Munich. It is always our goal to ensure a comfortable and enjoyable stay for our guests.The satisfaction of our guests is very important to us and your positive feedback is a wonderful confirmation that we are doing our job well. It is always gratifying to know that we have been able to meet the expectations of our guests.Thank you again for your feedback. We look forward to your next visit and will always do our best to make your stay as pleasant as possible.With kind regards,
par un voyageur de The COlony
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
This hotel is great if you are using trains. Not if you want to just walk Munich. House keeping was terrible and someone came into our room randomly. We didn’t feel safe. The area is a big party area of very loud at night. Would not recommend for families even if it has a washer in the room. Sheets were scratchy and AC worked part time.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Adina Munich - Management, Gestion de l’hôtel
Dear Anisha, first of all, we would like to thank you for taking the time to give us your feedback. Your feedback is extremely valuable as it helps us to improve our services and ensure that we meet the highest standards.We are pleased that you appreciate the proximity of our hotel to the train station. However, we understand that the noise disturbance due to the surrounding party area was a problem for you. Regarding your inconvenience with the room cleaning and the chance encounter in your room, we would like to apologize. Your safety and comfort are of utmost importance to us.We are also sorry that you had difficulties with the air conditioning and bed sheets. We always strive to provide the best possible experience for our guests and are sorry if we did not meet your expectations in this instance.We hope that we will have the opportunity to welcome you back in the future and let you know that your experience is not representative of the service and quality we strive to provide our guests.Yours sincerely,