Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
3,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Whilst there is no reception as such, the office person on site was very helpful at check-in.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Nice Check-In- and Keycard-Process
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Excelente lugar para alojarse

Publié le 5 juill. 2024 sur Hotels
Muy limpio y nuevo todo. Camas muy comodas Lo recomiendo
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
The property was fairly easy to get to. Guests check themselves in and out. Elevators in the place felt a bit old. Rooms were a bit unsightly (e.g. the curtains by the bed had some stains).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Tomi, Gestion de l’hôtel
Dear Michael,thank you for your feedback. We're glad to hear that you found the property easy to access and appreciated the convenience of self-check-in and check-out. We apologize for the condition of the elevators and the cleanliness issues in the rooms. Your comments about the stained curtains and the overall appearance of the rooms are important to us, and we will address these concerns with our maintenance and housekeeping teams to ensure improvements are made. We appreciate your insights and hope to provide you with a better experience in the future.Warm regards,Tomi
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2021 par Kaja , Gestion de l’hôtel
Dear The Long, thank you very much for choosing Brera, it makes us really happy that you are enjoyed your stay with us. Greetings from Tia e Kaja
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2020 par Egor, Gestion de l’hôtel
Buongiorno Michael, vielen Dank für deine Bewertung. Das freut uns sehr dass du einen schönen Aufenthalt bei uns hattest. Wir würden uns freuen Dich wieder bei uns willkommen zu heißen. Ciao Giovanna e Egor