Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 mai 2023 sur Expedia
Poor restaurant quality. Great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2023 par Your Hilton Munich Park Team, Gestion de l’hôtel
Dear Joseph,Thank you for your review! We are so glad that you enjoyed our location and appreciate your feedback regarding our restaurant. Our team is dedicated to providing guests with an exceptional experience and we take all feedback into account to ensure we are meeting those expectations. We strive to make every meal enjoyable, and we apologize if that wasn’t the case during your stay.Kind regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2023 sur Expedia
Bon hôtel d’affaires pour un court séjour
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Your Hilton Munich Park Team, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que votre séjour a été agréable et qu'il a répondu à vos besoins professionnels. Notre objectif est toujours d'offrir à chacun de nos clients une expérience confortable, c'est pourquoi nous vous remercions de vos commentaires. Dans notre hôtel, nous nous efforçons de rendre chaque séjour mémorable et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt.Bonnes salutationsVotre équipe du Hilton Munich ParkThank you for taking the time to review our hotel. We are delighted to hear that your stay was pleasant and that it catered to your business needs. It is always our goal to provide each and every guest with a comfortable experience, so we are grateful for your feedback. Here at our hotel, we strive to make every stay a memorable one and we look forward to welcoming you back soon.Kind regards
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Your Hilton Munich Park Team, Gestion de l’hôtel
Dear Jérémei, Thank you for taking the time to share your experience with us. We appreciate your feedback as we continuously strive to improve our services and amenities. Our goal is always to provide an enjoyable stay, and we are sorry that this time was not up to your expectations. Kind regards
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 août 2021 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2020 sur Hotels
Excellente situation au calme situé à deux pas de l’Englischer garten Hotel confortable Le Buffet du petit déjeuner était assez pauvre en produit frais et en choix Attention à l’entretien général, couloirs, piscine à améliorer
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2019 sur Hotels
Service déplorable !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2019 par Karin van den Berg, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over Expedia. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us. I am more than happy to share your positive feedback with our team members. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par Karin van den Berg , Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for staying with us during your recent trip to Munich. We appreciate the time you took to share your valued feedback with us over expedia. I am delighted to see that you liked our hotel and you stay. I am more than happy to share your positive feedback with our team members. I hope you had a pleasant time in Munich and I would be happy to welcome you back as our guest in the near future. With kind regards, Karin van den Berg General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Top

Publié le 9 avr. 2019 sur Hotels
Top
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Karin van den Berg, Gestion de l’hôtel
Sehr geehrter DAMIEN, Vielen Dank, dass Sie bei Ihrem letzten Besuch das Hilton Munich Park als Ihr Hotel gewählt haben und das Sie sich die Zeit, zum Verfassen Ihrer Bewertung über uns auf expedia genommen haben. Es ist sehr schön zu lesen, dass Sie mit ihrer Erfahrung, die Sie während Ihres Aufenthaltes bei uns gemacht haben zufrieden waren. Ebenfalls ist es schön zu wissen, dass Sie eine schöne Zeit in München verbringen konnten. Ich würde mich sehr freuen Sie wieder als Gast bei uns begrüßen zu dürfen und verbleibe bis dahin mit freundlichen Grüßen. Karin van den Berg General Manager