Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Christina Frint Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sylvain,Thank you for your feedback.. Your comfort and security are important to us, and we are looking into ways to better assist guests with transportation options, especially for late arrivals.Thank you for bringing this to our attention, and we hope to welcome you back under more convenient circumstances.Best regards
4 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 28 août 2023 sur Hotels
Très bon hôtel au calme. Personnel très sympathique et très accueillant, hotel propre, confortable, chambres spacieuses et petit déjeuner excellent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2023 par Susanne , Gestion de l’hôtel
Dear Hassane, I'm thrilled to hear that you had such a positive experience at our hotel! Thank you for your kind words. We take pride in offering a serene and comfortable environment for our guests. Our team is dedicated to providing exceptional service, and I'm delighted that you found them to be friendly and welcoming. It's also great to know that you appreciated the cleanliness of our facilities and the comfort of our spacious rooms. We're glad you enjoyed the excellent breakfast as well – we believe a hearty meal is the perfect start to a wonderful day. Your feedback is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of hosting you again in the future!Kind regards Susanne MüllerSales Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2023 sur Expedia
Good value, Good rooms, Good Hotel. Room cleaning after 1st day is an extra (not included in room price)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2023 par Susanne , Gestion de l’hôtel
Dear Maxence, Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. We're delighted to hear that you found our hotel to be a good value, with well-maintained rooms that met your expectations.We want to clarify that we take great pride in providing transparent information to our guests. At our hotel, we never charge anything for room cleaning. Of course the daily room clean is included in the price! Thank you again for choosing to stay with us and for sharing your thoughts. We hope you had a wonderful time and that you consider us for your future travel plans. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out.Kind regards Susanne Müller Sales Manager
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 nov. 2022 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Parfait

Publié le 18 août 2022 sur Hotels
Chambre spacieuse et confortable, bien équipé
5 sur 5
par un voyageur

Genial

Publié le 5 oct. 2019 sur Hotels
Nous avons passé un super séjour à Munich entre amis ,l'hôtel est super très propre et bien placé ( SBahn juste derrière ) .Nous avons était accueilli chaleureusement et avons passé un très bon moment au restaurant de l'hôtel,les serveur sont géniaux merci à eux pour se très bon moment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Sidney Arnold, Gestion de l’hôtel
Dear Anthony, Thank you for choosing the Holiday Inn Munich-Unterhaching for your stay and also thank you taking the time to leave a review on it. We are more than happy that you had a good stay and felt comfortable here. It seems you were satisfied with our amenities. It's a pleasure to share your kind feedback with the whole team. We hope to welcome you again soon. Best regards, Sidney Arnold Junior Sales Manager
4 sur 5
par un voyageur

Déplacement pour affaires

Publié le 4 sept. 2019 sur Hotels
Chambre propre. Le petit-déjeuner top, mais trop cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2019 par Sidney Arnold, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at the Holiday Inn Munich- Unterhaching and thank you for your comments - we really appreciate your time to review it. Looking forward to welcoming you again while your next trip to Munich. Best regards, Sidney Arnold Junior Sales Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2019 sur Expedia
Parfait. Service efficace et courtois. Excellent petit déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par Sidney Arnold, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at the Holiday Inn Munich- Unterhaching and thank you for your comments - we really appreciate your time to review it. Looking forward to welcoming you again while your next trip to Munich. Best regards, Sidney Arnold Junior Sales Manager
5 sur 5
par un voyageur

Parfait mais excentré

Publié le 6 juin 2019 sur Hotels
Séjour étape d une nuit. Hôtel parfait en terme de service et de qualité. Propreté, articles de toilette en quantité ainsi que café et thé. Bar, restaurant et room service, petit déjeuner ou petit café sur place pour juste prendre un café ou un croissant. Rien à dire. Parking gratuit ou payant sécurisé sur place. Idéal pour un séjour étape je pense car il se trouve dans une zone commerciale excentré.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2019 par Sidney Arnold, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying at the Holiday Inn Munich-Unterhaching and your precious time to rating us. We really appreciate your detailed comments and are really happy about your overall satisfaction. We looking forward to welcoming you again. Kindest regards Sidney Arnold Junior Sales Manager