Note fondée sur 87 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 28 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2022 par Danke, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen guten Aufenthalt hatten.
par un voyageur
Publié le 4 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 févr. 2019 par Sandra Kefer, Gestion de l’hôtel
Lieber Thomas ,
vielen Dank für die tolle Bewertung.
Es freut uns sehr, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Hotel gefallen hat.
Wir würden uns sehr freuen, Sie erneut Willkommen heißen zu dürfen.
Viele herzliche Grüße
Sandra Kefer und das Hotel Claro Team
par un voyageur
Publié le 19 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Jessup
Publié le 8 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Very good hotel!
Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels Very good hotel. Breakfast is by full service. But it takes around 40 euro by taxi from the Munich airport. It can be reduced to 30 euro by Uber.
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Expedia
Nice clean hotel
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Our flight was very late but they still made the key available to us. The room was very clean. We appreciated the self serve beverage station, but wished they had snacks available too. Reservation was a very good price and I would recommend buying breakfast with your booking because it is much more expensive to buy it there. Only issue was the limited transportation. Taxi was the only option and it was very expensive.
par un voyageur
Publié le 6 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 23 juin 2024 sur Hotels