Note fondée sur 841 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par M. Hüttinger / Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johan,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Markus Hüttinger / Operations Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2024 sur Expedia
hôtel propre, personnel aimable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juin 2024 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Cidem,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Hotels
Very good hotel. Welcoming staff, hotel clean and confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,thank you for sharing your experiences with us. We apprecite your positve review about our performances very much and would be delighted to welcome you back again on your next trip to Munich.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Marine, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2023 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Hallo Andre,herzlichen Dank für Ihren Besuch und wir freuen uns über Ihre Bewertungen an dieser Stelle. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2023 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Loreto,thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 août 2023 par M. Hüttinger / Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear nadjim, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2023 sur Expedia
Parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2023 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Maja, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2023 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Zhou, thank you very much for your visit and we are glad to see your valuations at this point. We hope we can welcome you soon again in the future.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2023 par Ulrike Bödcher/ Reputation Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sara, thank you for being our guest and for your rating here. We are pleased to see your assessments and if there are indications of improvements, we would be very grateful to know them. Here we depend on the specific feedback from our guests. Please visit us still again in the future, we look forward to welcome you.Best regards – Ulrike Bödcher/ Reputation Manager