Note fondée sur 802 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Bel hôtel proche du centre ville, mais en bordure de la gare centrale (quartier peu sympathique).
Petit déjeuner exceptionnel !
Chambre très confortable mais un peu exigüe et sans possibilité d'ouvrir pleinement les fenêtres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Ann-Kathrin L.- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean- Francois, Thank you for taking the time to write a review about our Nh Collection München Bavaria. We are pleased that you had a pleasant time at our hotel and that you particularly appreciated the location and facilities. We understand your comment regarding the windows, unfortunately we are a high-rise complex and therefore we cannot open the windows completely for safety reasons. We hope for your understanding and would be pleased to welcome you again in our hotel. Kind regards Ann-Kathrin L.- Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
close to train station (across the street)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Ann-Kathrin L. - Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Lucie,Thank you for sharing your feedback.We are pleased to hear that you found our location convenient, being just across the street from the train station. We hope this made your stay in Munich more enjoyable and accessible.We look forward to welcoming you back to NH Collection München Bavaria in the future.Warm regards,Ann-Kathrin L.Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
Excellent déjeuner
Vraiment un excellent hôtel juste à côté de la gare centrale et du centre-ville
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2024 par Maximilian W. - Assistant Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Nicolas,Thank you for your wonderful feedback about your stay at NH Collection München Bavaria! We're thrilled to hear that you enjoyed our excellent breakfast and appreciated our prime location next to the central train station and the city center.We hope to welcome you back soon!Best regards,Maximilian W. Assistant Guest Relations Manager NH Collection München Bavaria
par un voyageur
Publié le 26 mai 2024 sur Expedia
Very nice hôtel and excellent breakfast
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2024 par Maximilian W. - Assistant Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Manon,Thank you for your positive feedback about NH Collection München Bavaria.We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and found our breakfast to be excellent. We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Maximilian W. Assistant Guest Relations Manager
par un voyageur
Service pas à la hauteur d un hôtel premium
Publié le 7 janv. 2024 sur HotelsHôtel bien situé en face de la gare mais pas de parking Par contre service un peu limite Grande difficulté pour les joindre au téléphone pour avoir des renseignements avant séjour Cela c est confirmé par la suite car nous avons oublié un vêtement en chambre et impossible d avoir une réponse professionnelle de l hôtel 3 mails envoyés et des réponses vagues : nous allons verify…je n étais pas là ce soir là … Ce n est pas le service qu l on attends d un hôtel premium Mon dernier mail est toujours en attente de réponse Très déçu et pas digne de la chaîne NH Hôtels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Ann-Kathrin L.- Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Louis,Thank you for choosing to stay at our NH Collection München Bavaria. Thank you for writing us a review. We are very sorry that we could not fully meet your expectations. We regret this very much and I assure you that this is not our standard. We understand your comments regarding the garage, unfortunately this is not possible for our hotel due to structural requirements. Accordingly, we cooperate with a parking garage and offer our guests a 50% discount. We will also review your comments regarding telephone availability and the relevant email correspondence and improve the training of our staff. I can assure you that the satisfaction of our guests is our top priority. We would be delighted if you would give us another chance to prove ourselves and welcome you back to our hotel. Best regards Ann-Kathrin L.- Guest Relations Manager
par un voyageur
Publié le 24 juin 2023 sur Expedia
Très bon hôtel, il a été rénové dernièrement et le résultat est très bon. Le personnel est à l’écoute et beaucoup d’options sont disponibles pour le petit déjeuner.
L’emplacement à côté de la gare est idéal pour se déplacer et le fait qu’elle soit en travaux ne gêne en rien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2023 par NH Collection München Bavaria, Gestion de l’hôtel
Dear Christel, Thank you for your excellent review of your recent stay at our NH Collection Munich Bavaria.We are very happy to read that you felt very comfortable in our house.It would be a great pleasure for us to welcome you again soon.Best regards,
par un voyageur
DOMMAGE POUR LA FREQUENTION DEVANT L'HOTEL
Publié le 2 mai 2023 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Markus F., Gestion de l’hôtel
Dear Jean,thanks a lot for your great rating regarding your recent stay in our NH Collection München Bavaria. It is nice to read that you enjoyed your stay in our hotel We would be happy to welcome you back to our hotel soon. With kind regards, Markus F. Deputy Hotel Director
par un voyageur
Publié le 6 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 févr. 2023 par Ivana Pintar - Guest Relations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,thank you for your review! We would be happy to welcome you back to us. Kind wishes from Munich,
par un voyageur
Bon choix , hôtel agréable, bien placé
Publié le 27 mai 2022 sur HotelsHôte agréable , moderne avec Deco sympa
Aucun bruit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juin 2022 par Ivana Pintar - Guest Relations Assist., Gestion de l’hôtel
Dear Christian,
Thank you for taking the time to post your very kind remarks. We are delighted that you had such a memorable stay with us.
We certainly look forward to welcoming you back.
par un voyageur
Publié le 19 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 avr. 2022 par Ivana Pintar - Guest Relations Assist., Gestion de l’hôtel
Dear Daniel,
thank you for your feedback in regards to your recent stay with us.
Please come back in the not too distant future we would love to welcome you back.
Kind wishes,