Note fondée sur 750 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
89 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Les gains et les profits

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Nous avons payé la chambre plus de 4 fois ce qu'elle vaut en temps normal aucun service, pas de petit déjeuner compris, parking en supplément, aucun avantage... Dans la chambre une forte odeur d'égouts. Merci Adèle d'enrichir des hôteliers peu scrupuleux
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you very much for your review and the open and honest words associated with it. We regret that you were not satisfied with your stay and that we were unable to impress you with our service.Please be assured that it was not in our interest to upset you as a valued guest. We will be happy to discuss your points as a team.We would be delighted if you gave us a second chance and we could welcome you back.Warm regards from MunichMaria PfaffGuest Relation
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2023 sur Hotels
Comme d habitude j adore cet hôtel, tout est parfait: lieu, propreté, accueil, restauration…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2023 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Many thanks for the words of praise. We are pleased that you felt completely comfortable with us and that we were able to inspire you with our house.We are happy to share your praise with everyone and look forward to welcoming you again soon.Warm regards from MunichMaria PfaffGuest Relation
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 janv. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2023 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for your review. We are very sorry that you were unsatisfied during your stay. Rest assured that it was not in our interest to upset you, as our valued guest. Since it is very important to us that our guests leave the house satisfied, we would be happy if you tell us more about it, also in a personal conversation. Because we can only improve our service with your help.Warm regards from MunichMaria PfaffGuest Relation
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2021 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, ganz herzlichen Dank für die volle Punktzahl. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben und wir Ihre Erwartungen in allen Punkten erfüllen konnten. Gerne heißen wir Sie wieder bei uns willkommen und wünschen Ihnen bis dahin eine schöne Zeit. Mit herzlichen Grüßen aus München Maria Pfaff Guest Relation
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed for a 4 star hotel

Publié le 27 déc. 2020 sur Hotels
It was necessary to ask for a proper cleaning of the room a few times. The use of the vacuum cleaner was ‘optional’, it was necessary to ask for it and was never done well. Changing the bed sheets was done after 5 days at my request.Always took very long time for the personal to react if I had a request or complain even if a lot of people was available at the recetion
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2021 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you very much for your review and the open and honest words that come with it. We are very sorry that there was dissatisfaction during your stay. Rest assured that it was not in our interest to annoy you as a valued guest. We have discussed your points with the appropriate people and assure you that such a thing is not part of our standard. We would be very pleased if you give us a second chance and we can welcome you back. Warm regards from Munich Maria Pfaff Guest Relation
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und wir Ihnen einen angenehmen Aufenthalt bereiten konnten. Gerne heißen wir Sie wieder bei uns willkommen und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Mit herzlichen Grüßen aus München Maria Pfaff Guest Relation
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Le room service est sans gêne ! A 08h00 du matin ça frappe à la porte et rentre pour faire la chambre alors qu’on est au lit... Le jour d’avant c’était 10h00 pour vérifier si le mini bar était complet... Pensez à verrouiller votre porte ! Sinon rien à redire c’est confortable et à côté d’une station de métro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Many thanks for the great review. We are pleased that you enjoyed your stay with us and that we were able to meet your expectations. We look forward to welcoming you back and wish you a nice time until then. Warm regards from Munich Maria Pfaff Guest Relation
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel agréable

Publié le 29 oct. 2019 sur Hotels
Chambre très moderne,petit-déjeuner copieux et varié,parking facile
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you very much for your rating and the associated praise. We are very pleased that you felt comfortable with us and we could live up to your expectations. We are happy to share the praise with the team and look forward to welcoming you again. Warm regards from Munich Maria Pfaff Guest Relation
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par Maria Pfaff, Gestion de l’hôtel
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre Bewertung bei Expedia. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und wir Ihren Erwartungen gerecht werden konnten. Gerne heißen wir Sie wieder bei uns willkommen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Mit herzlichen Grüßen aus München Maria Pfaff Guest Relation