Note fondée sur 312 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Thomas

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 mars 2017 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Tusind tak :-)
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Tusind tak :-)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Tusind tak :-)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Munkebo is a lovely place. However we are both in our mid seventies and have slight mobility issues and were offered a room on the first floor and there was no elevator so we had to carry our heavy suitcases upstairs ourselves. The receptionist was not very responsive when I asked if only upstairs was available but continued to just walk upstairs. The room was very adequate and we really enjoyed the dinner at the restaurant. Next day we needed to check out early to be able to return our rental car in Copenhagen and at 7:30 am there was no one at the desk to check us out. Breakfast starts at that time so the morning kitchen person was kind enough to let us pay the bill. He told us the receptionist would not arrive until 8 am. As this is an upscale establishment I would have expected better service in this area.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Dear HendricaThank you for sharing you experience with us.I am really sorry to hear about your check in, we should have been aware of you need of a room at ground floor. We don't have any standard double rooms at ground floor, they are all situated at 1. floor, and since it is an old Manor, there is no elevator. It is written in the room description at Expedias webpage, but not very visible. Our Superior Double rooms are all situated at groundfloor.Regarding reception opening hours is it also mentioned at Expedias webpage and at a sign at the reception frontdesk. I'm really sorry for the inconvenience you have had. Best Regards Iben G
5 sur 5
par un voyageur

Good place to stay, whatever the hours.

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Great stay, only an overnighter and unfortunately due to flights arrived late, but really straight forward communication with the hotel, via email and phone and the room was available, spotless and clean and comfortable, the breakfast was simple but tasty and it made the journey to Munkebo super easy
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for the great review. And Thank you for taking you time for us. Hope you have time for a longer stay next time.Best Iben G
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 oct. 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Tusind tak :-)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par Tone, Gestion de l’hôtel
Hej Birgit Mange tak for den flotte anmeldelse. Det var rigtig hyggeligt at møde jer. Mvh Tone fra Munkebo Kro.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Tusind tak :-)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Iben G, Gestion de l’hôtel
Tusind tak :-)