Note fondée sur 59 évaluations de clients

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4,4 sur 5
50 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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4 sur 5
par un voyageur

Bof !

Publié le 25 août 2021 sur Hotels
Notre sejour a été gâché par le parking ! Si vous avez une belle voiture, oubliez cet hotel. Le parking est sur la rue, places très exiguës, pires que le parking d'un supermarché ! De plus le parking étant sur un trottoir, le bas de caisse racle ! Tout le monde pouvant s'y garer, aucun contrôle, si vous mangez en dehors de l'hôtel, vous n'etes pas sûr d'avoir une place. Nous en avons parler à la réception, visiblement ce n'est pas leur problème ! L'hotel parle d'une plage privée : oui à 5 minutes à pied, sur une plage bondée où il faut en plus payer pour avoir serviette et transat. Au prix où l'on paye la nuit !!!!!
2 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 26 août 2019 sur Expedia
Bonjour, nous sommes un jeune couple qui avons séjourné une semaine dans cet hôtel. Ce qui nous a plu : - Le personnel accueillant - Piscine calme Ce qui ne nous pas plu : - la chambre, sombre, litterie très inconfortable, manque de propreté. - seviettes de plage en location à l'arrivée, et nous devons garder la même pour la semaine; pas digne d'un 4*... Petit Petit-déjeuner moyen. L'hôtel ne vaut pas les 4 etoiles. Nous donnerions maximum 2-3 étoiles.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2019 par Angelica, Gestion de l’hôtel
Dear Sirs, We are sorry to read your review and to know that you did not have a good stay in our Hotel. We are really sorry about the cleaning service, because usually is one of our strenghts and something that people appreciate. About breakfast, we offer an international brekfast where there are a lot of local products, from savoury to sweet products. However we thank you for your review and we will take into account your considerations in order to improve our services. We wish you to have a good day Albaruja Staff****
5 sur 5
par un voyageur de idf

Hôtel confortable bien situé

Publié le 27 juill. 2018 sur Expedia
Les chambres sont spacieuses et confortables. Elles sont disposées dans un beau jardin. Le côté restaurant et la piscine sont joliment décorés. Le petit déjeuner est diversifié et de bonne qualité. Les lits fermes sont  confortables. La climatisation est  bruyante (elle date un peu). Nous ne l'utilisons que très rarement la nuit mais il s'agit des échangeurs extérieurs des autres chambres. La plage magnifique est à deux minutes à pieds. Les clients de l'hôtel n'ont pas de remise sur le prix ou la gratuité pour accéder à  la plage privée de de l'hôtel. C'est regrettable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2018 par Erika Murgioni, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Philippe, Thank you for your review, you will be always welcome in our Hotel. Best regards
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Alles bestens. Die Zimmer könnten mal wieder hergerichtet werden. Da ich aber nur zum Schafen dort war/bin war es gut.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Wonderful hotel great staff and super beach cannot recommend it enough
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juin 2024 par Erika, Gestion de l’hôtel
Dear Mr Franz,We appreciate that you have devoted your time to us and we are pleased to have received your feedback. We are glad to know that you like our Hotel and our services.Hoping to welcome you again in the future we would like to take this opportunity to send you our warmest regards.The ManagementHotel Albaruja****
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Good hotel but rude staff

Publié le 29 août 2023 sur Hotels
The hotel itself was good, clean rooms and close enough to the beach. But the rooms have thin walls and you can hear everything happening in the rooms next door so you can't always relax. However, the bad thing about this hotel is the behavior of the staff and the fact that the hotel manager couldn't care less. We were screamed at in the rudest possible way by the person working at the beach bar because we incidentally sat at the wrong sunbeds that we hadn't "reserved". Although we immediately stood up and asked him not to be rude to us, he continued screaming and being aggressive towards us, which was so embarrassing in front of the other hotel guests. This is absolutely unacceptable behavior. I've travelled the world and never experienced such behaviour before in a hotel. But even worse, when i made multiple efforts to speak to the hotel manager over 2 days, I was told she could not be reached. A hotel manager should absolutely at the very least call a very upset guest even 2 days later, so this shows complete disregard over how staff behaves to guests and how much the hotel manager cares. This has been my worst experience in a hotel ever.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2023 par Erika, Gestion de l’hôtel
Dear Mrs Zoi,We are extremely sorry for the unfortunate episode that occurred on the beach.We take this kind of thing very seriously and carefully monitor it to ensure that it never happens again.It is probable that the concurrence of several factors and the naturally loud tone of voice of the service employee caused the unpleasant inconvenience.We are sorry for the negative experience you have had because, under no circumstances, has any of the hotel staff been disrespectful to our guests.In fact, an aspect much appreciated and underlined by those who visit us is the kindness and availability of all our collaborators which represents an element of distinction for us.Unfortunately on Sunday evening the Hotel Manager was not available and the next morning you left the hotel very early therefore it was not possible to discuss the episode face to face.However, you have had the opportunity to speak by telephone and face to face with the receptionist Lisa who, acting on behalf of the Hotel Manager, apologized on behalf of the entire structure.We would like to let you know that we will use your feedback to improve ourselves and to prevent what happened from happening again.On behalf of the Hotel Manager and the entire structure, we offer our apologies for what happened and our regret for the unpleasant memory you will bring with you of our Hotel and our service.The Hotel ManagerErika Murgioni