Note fondée sur 49 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
73 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 août 2021 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2021 sur Expedia
Convenience
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 nov. 2018 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2018 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur de Geneseo, Il

Publié le 8 août 2018 sur Expedia
Check in was interrupted by pizza delivery person. Hotel clerk spent 10-15 minutes trying to find pizza customer and left me waiting.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2018 sur Expedia
Room was a little on the small side. No fridge or microwave but I may have misunderstood that. Check in was a breeze. Very friendly staff. Location was good.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur

Easy

Publié le 21 juill. 2018 sur Expedia
Worked great traveling with pups. Special flooring for dogs but still nice— no extra charge and could let hotel know we had 2 small dogs online
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2018 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur de Mardo South Dakota

Publié le 9 juill. 2018 sur Expedia
The clerk was not friendly. The bed smelled funny and there were stains on the comforter. I hope I don’t catch anything
5 sur 5
par un voyageur de Greenwood SC

Publié le 8 juill. 2018 sur Expedia
The management was straight forward and cooperative in everyway during check-in. He met the requirements promised by Expedia with a smile, and a much appreciated welcome to me as a military veteran.