Note fondée sur 100 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2020 sur Expedia
Douche non suffisamment chaude Éclairage de la salle de bain trop faible Spa éloigné et fermant trop tôt Pas de chaîne française
5 sur 5
par un voyageur

Resort dans un cadre agréable

Publié le 29 déc. 2019 sur Hotels
Un beau resort à quelques km de Sienne. Dommage que le golf n'était pas ouvert... à noter un personnel à l'écoute et attentionné.
3 sur 5
par un voyageur

de loin pas un 5 étoiles (même normes locales!)

Publié le 14 août 2019 sur Hotels
La salle de bains est petite et très mal agencée avec fenêtres donnant sur un lieu de passage et rideaux non occultant !! Femmes de chambre qui ont "oublié" de faire notre chambre le 2 ème jour!! Lits très durs , restaurant au bar de la piscine très cher et immangeable, restaurant du soir correct mais très cher par rapport à la qualité des plats !! Petit déjeuner correct et personnel aimable et attentif.
5 sur 5
par un voyageur de Suisse

Hôtel au coeur de la nature toscane

Publié le 13 août 2019 sur Hotels
Très agréable séjour. Attention à bien réserver à Borgo Bagnaia et non à Borgo Filetta qui se trouve au bord de la route et loin des services proposés par l'hôtel. Par chance l'hôtel nous a upgradé
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2019 sur Hotels
L'hôtel est séparé en plusieurs sites, nous avons été installés à l'écart et avions donc la nécessité de prendre la voiture pour aller diner par exemple ou aller à la piscine. Personnel très accueillant.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 oct. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2018 par Curio La Bagnaia Resort, Gestion de l’hôtel
Dear Benoit, Thank you very much for choosing our Resort and for taking the time to provide us with your rating, we are happy to hear that you enjoyed your stay with us. Kind regards, La Bagnaia Golf & Spa Resort Siena, Curio Collection by Hilton Team
2 sur 5
par un voyageur

Decevant

Publié le 8 juill. 2018 sur Expedia
L’acceuil Est excellent. Le petit déjeuner aussi. Par contre, notre chambre était très éloignée de l’hôtel. On s’est retrouvés dans une maison en bord de route sans aucune vue sur le golf. Nous avons été très déçus du cadre.
4 sur 5
par Arnaud

Excellent Hotel - Poor management, sordid Spa

Publié le 1 sept. 2017 sur Hotels
Hotel golf excellent service and quality. But we experienced an incredible sanitary and hygienic issue in the Spa and a very poor response from the hotel management. A careless customer did bring a dog in the 5star Clarins Spa, on top of a poor sanitary condition (flies in the spa) My mother was harassed by the dog in the changing room, as well as the staff. This unleashed dog was roaming feely in the inside of the spa everywhere, with the little girl alternatively taking the dog in her hands while jumping in all swimming pools Customers did flee seeing this. Hotel management just covered up the whole thing and never offered any decent compensation (was one month ago). No proper cleaning or disinfection of the facilities was ever proposed. This has messed up the whole stay, otherwise excellent. I am an animal activist and vegetarian, but uneducated people using their pet to lower the experience with help of a lenient managment is not up to the standard of the Hilton Hotel chain Discussion with staff revealed that some customers often bring their pets in..........with discretionary help of management... SO if u do not mind dog hair and urine in a 5star spa and hotel with no response from the management, you will be OK.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2017
Dear Mr. Arnaud, Thank you for posting your review on Hotels.com and for sharing your opinion on the Curio La Bagnaia We are pleased to hear that you appreciated the service and in general, the facilities. However I am sorry that the experience at our SPA was not up to your expectations as we have received lovely feedback in the same period for both location and service level, but not any other comment from other guest in relation with the incident you mention. As you can see in our webpage, we are a pet friendly hotel. Our guests are able to bring with them their pets with an extra charge which covers the deep cleaning of the room upon their departure as in other Hilton Hotels. Certainly, a pet inside the SPA needs to be considered an isolated incident; we do not allow pets in our SPA unless a help pet. The SPA is located in the middle of the countryside and when Guest going to the external Pool usually opens the door there is the occasion of some flies to get in. After closing hours, my team, proceeds with a deep cleaning of the facilities as part of their daily duty. On another hand, I regret you have not valued the full reimbursement you received from the services you enjoyed at our SPA. Please accept our apologies and we hope to welcome you again in the future to prove that we can do better. We also acknowledge and appreciate your constructive criticism as it will help us to improve the quality of the service offered to our guests. Sincerely, Antonio Ruano Hotel Manager
5 sur 5
par Peppino

séjour relaxant

Publié le 20 août 2017 sur Hotels
Logements magnifiques, belle piscine, bon spa, endroit idéal pour se ressourcer au calme, le seul inconvénient, il manque un restaurant plus accessible économiquement sur le site
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2017
Monsieur Peppino, Nous sommes ravis de lire que votre séjour au Curio La Bagnaia vous a convenu. Notre équipe sera fière de découvrir vos commentaires. Nous espérons vous accueillir encore au Curio La Bagnaia ou dans l’un de nos autres hôtels. Cordialement, Antonio Ruano Directeur Général
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2017
Dear Guest, Thank you very much for your review about our hotel which will be very helpful for every traveller who will decide to stay with us. We are looking forward to welcoming you again at the Curio La Bagnaia. Best regards, Antonio Ruano General Manager