Note fondée sur 603 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
88 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de Mascouche

Publié le 9 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Sylvie:Thank you for your review! We are glad to hear that you had a pleasant stay with us at our hotel. We strive to offer our guests a high quality of service and hospitality and we appreciate your kind feedback. We hope that you choose to stay with us the next time you are in the area. Thank you again!Sincerely,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Please come again. Have a terrific day!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Dirty carpet, everything just felt dirty. Wouldnt recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Dear Kathryn, thank you for staying with us. I'm happy to say that we will begin renovating here in the fall. We hope to see you again. Have an awesome day!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Dear Evan, thank you for staying with us. We hope to see you again soon. Thank you and have an amazing day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
Good area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Dear Abraham, thank you for staying with us. We hope to see you again. Have a marvelous day!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
The front desk manager had a very unprofessional attitude!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Bernard, Thank you for staying with us. I do apologize for any inconveniences you experienced during your stay. However, I am the front desk manager and you never spoke with me. Thank you. Have a great day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Lkerr, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. Please come again. Have an awesome day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
our stay was nice and we were able to get a room on short notice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and thank you for your feedback. Have a terrific day!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Dear Cerisee, thank you for staying with us. Please come again. Have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par LKerr, Gestion de l’hôtel
Dear Tabatha, thank you for staying with us and thank you for your feedback. Have an awesome day and please come again!