Note fondée sur 271 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2024 par Navneet Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Alexandre, Your willingness to share your thoughts is much appreciated regards to your stay at Aerotel Muscat. Foremost we would like to thank you for appreciating our overall services, along with the facilities by ratings us on higher digits. Our entire team here will look forward for an opportunity to welcome you back and serve you with the best of services that we are synonyms for, in upcoming future. Thanking you, Best Regards, Aerotel Muscat Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2024 par Navneet Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Mourad, We would like to thank you for choosing Aerotel - Muscat, for your stay and we are glad to know that have enjoyed staying with us to the fullest. Your appreciating high digit score really motivate all of us to serve our guest cheerfully. We as a team will look forward to welcome you back in near future. Best Regards, Aerotel Muscat - Team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2024 par Navneet Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Mehamed, We would like to Thank you very much for sharing your valuable feedback, and we do hope that you have thoroughly enjoyed staying with us to the fullest. .We as a team will look forward to welcome you soon in near future. Best Regards, Aerotel Muscat Team.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 févr. 2024 sur Expedia
C'est le seul hôtel dans l'aérogare donc les passagers avec une longue escale n'ont pas le choix. L'hôtel est ancien et les installations devraient être rénovées. Le petit déjeuner était servie dans le restaurant attenant à L'hôtel. La prestation est chère et les produits médiocre froid, sans saveur. Le personnel est reactif et professionnel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2024 par Navneet Singh , Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Nadia, Thank you very much for taking the time to post a review following your stay with us in Aerotel Muscat.We much truly appreciate this as it makes us aware of the areas where we should strive to keep up and areas where we need to improve.Your highlighted concern will be reviewed extensively for further enhancement by Operations Department, and we will ensure to overcome the same. We hope that we might have the opportunity to welcome you back at our Aerotel Muscat.
2 sur 5
par un voyageur

Terrible

Publié le 11 nov. 2023 sur Hotels
From the reception , we are meeting a lady who scare me with her arrogance and rudeness, especially when l ask her to access my internet to check the reservation . I did sleep in my room like in a Fridge , after l call 2 times someone who wanted to help me with this AC ...it was terrible to feel so cold. More than 100 euro for 6 hours ...sometimes we think, we should be careful of our remarks when we experience it... Anyway the new person l meet when l left at 3.30 am , he was a very nice and smiling new person in charge in the reception.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 nov. 2023 par Navneet Singh, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Patrice, Greetings of the day!Thank you for choosing Aerotel, Muscat, and taking the time to share your feedback, and only through your thoughtfulness are we able to reflect and improve our service for everyone.Please be assured your feedback will be shared with Operations Department head for an internal review, and overcome such of your experience. We would also like to inform you that- all our rooms are well equipped with thermostat to control room temperature, however which seems have been missedWe are looking forward to host you soon in near future and give you with the best of memories Thanking you, Warm Regards. Aerotel –Team
1 sur 5
par un voyageur

Juste pour se reposer

Publié le 3 août 2023 sur Hotels
Nous avons séjourné dans cet établissement avec ma famille le 01 août l’accueil de la réceptionniste a été horrible à peine bonjour aucune explication concernant l’hôtel ( infrastructures, repas, fonctionnement…) Elle voulait juste être tranquille et être sur sont téléphone, j’ai eu un soucis avec ma clé, elle m’a répondu sèchement, la télé ne fonctionnait pas… il y avait juste une serviette de bain très usagé à disposition… Très pratique pour attendre des vols tardifs mais le recrutement devrait être plus sélectif.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par Navneet Singh , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Greetings of the day!Thank you very much for your valuable feedback following your stay at Aerotel, Muscat. Please be assured your feedback will be shared with Operations Department for an internal review. We would like to thank you for taking the time to share your feedback, and only through your thoughtfulness are we able to reflect and improve our service for everyone.Thanking you, Warm Regards, Aerotel- Team.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2023 par Suzie, Gestion de l’hôtel
Dear Lionel,Thank you very much for your valuable feedback following your stay at Aerotel, Muscat. Please be assured your review score will be shared with Operations Department for an internal review.We look forward to welcome you soon again.Regards,SuzieAerotel Team
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2022 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel

Publié le 30 août 2022 sur Hotels
Le séjour s est très bien passé , seule grosse déception la piscine était fermée . Nous avions 14h d escale et aurions vraiment aimé en profiter . Sinon hôtel très propre et personnel très sympathique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Navneet Singh , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings of the day!Thank you very much for taking the time to post a review following your stay with us in Aerotel Muscat.We look forward to welcoming you back in the near future and we will try our utmost to make your stay more enjoyable. Thanking you,Warm Regards,Navneet Singh. Asst. Front Office Manager. 968 97984483
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2022 par Navneet Singh , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Greetings of the day!Thank you very much for taking the time to post a review following your stay with us in Aerotel Muscat.We look forward to welcoming you back in the near future and we will try our utmost to make your stay more enjoyable. Thanking you,Warm Regards,Navneet Singh. Asst. Front Office Manager. 968 97984483