Note fondée sur 313 évaluations de clients

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4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel

Publié le 19 mai 2024 sur Hotels
Belle chambre mais service très long Accueil aimable et possibilité de late check out
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Benson, Gestion de l’hôtel
Dear GuestGreetings!Thank you for taking a time to write a review about your recent stay experience. We are delighted to know that you liked our rooms. However we regret to know that your overall experience did not met your expectation and we are really sorry about it.If there is anything else you would like to share or if you have any specific feedback, please feel free to reach out. Your satisfaction is our priority, and we value your insights.We appreciate your feedback and will use it to make positive changes and look forward to welcome you again.RegardsBenson JohnRooms Division Manager
4 sur 5
par un voyageur

Hôtel confortable près de l’aeroport

Publié le 20 févr. 2024 sur Hotels
Bel hôtel près de l’aeroport et assez loin du centre de Mascate.. Hôtel très confortable, et propre mais assez froid . L’ambiance est impersonnelle et pas très cosy. Le personnel est gentil et attentionné. Bien pour une ou 2 nuits
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 févr. 2024 par Benson, Gestion de l’hôtel
Dear Elyane,Thank you for choosing to stay at The Hormuz Grand Hotel, and for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your input, as it helps us understand the guest experience and make improvements.Your comment about the hotel not feeling cozy enough is duly noted, and we will review our heating systems and overall ambiance to ensure a more comfortable environment for our guests.If there are specific areas or aspects you believe we could focus on to enhance the coziness of the hotel, we would appreciate any additional details you can provide.Thank you once again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an improved and more comfortable experience in the future.Best regards,Benson JohnRooms Division Manager
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 déc. 2023 sur Expedia
Service inexistant Chambre très sale Manque chaque jour quelque chose dans la chambre (peignoirs, serviettes) Luminaire terrasse ne fonctionnent pas Chambre pas nettoyées a 2 reprises Hôtel très mal isolé, nous pouvons entendre les soirées au RDC ou les voisins d a côté Climatisation bloquées très forte. Bien evidttous ces points ont été partagées avec l accueil mais cela n a pas bougé. Sans doute que d autre client plus importants méritaient leur attention .... Je suis déçue et cet hôtel mérite a peine un 3 étoiles avec tous les disfonctionnements. Je demande un remboursement d au moins 3 nuits pour dédommagement car mon séjour a fortement été impacté par cet hôtel qui est présenté sur votre site comme un excellent choix .... ABSOLUMENT PAS! Nous n avons ou profiter d un séjour agréable au sein de cet établissement et de ce fait nous 'ous pressions de partir pour la journée a l extérieur. Quel dommage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Benson, Gestion de l’hôtel
Dear Anissa,We sincerely apologize for the multiple issues you encountered during your recent stay with us. Your feedback is deeply concerning, and we regret that we fell short in meeting your expectations.It is disheartening to hear about the non-existent service, dirty room, missing amenities, malfunctioning terrace lights, inadequate insulation, and air conditioning issues. Your concerns were shared with the reception, and we understand that these matters impacted the quality of your stay.Your dissatisfaction is not reflective of the standard we aim to uphold, and we genuinely apologize for the inconvenience caused. Rest assured, we take your feedback seriously, and we will be conducting a thorough investigation into each issue raised to prevent similar occurrences in the future.We understand the significant impact this has had on your overall experience, and we have made amends & processed a refund as compensation for the challenges you faced during your stay. Our commitment is to ensure that every guest feels valued and has a comfortable and pleasant stay.We truly appreciate your feedback, and we hope you will consider giving us another opportunity to provide you with the excellent experience we strive for. Thank you for your understanding.Best RegardsBenson JohnReservations Manager
5 sur 5
par un voyageur

top!

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
just great : sober luxury!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mai 2023 par Mohammed Keshreh, Gestion de l’hôtel
Dear Laurence, Thank you for your rating. We are glad to know that you had a memorable experience. We look forward to welcoming you back again.Best Regards
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 févr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mars 2023 par Benson, Gestion de l’hôtel
Dear SoniaGreetings!Thank you for taking a time to write a review about your recent stay experience. We regret to know that your overall stay experience did not met your expectation and we are sorry about it.We look forward to welcome you again.RegardsReservations Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Benson, Gestion de l’hôtel
Dear DavidGreetings!Thank you for taking a time to write a review about your recent stay experience. We are glad to know that you had a comfortable stay with us. We look forward to welcome you once again.Warm RegardsBenson John
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2022 par Benson, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien Greetings! Thanks for taking a time to review about your recent experience. By seeing your score we regret that we did not meet your expectation. Could you please let us know the issue you have faced so that we will try to fix the issue. Regards Reservation Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par The Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for your review. We hope you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again. Best Regards. The Management Team
4 sur 5
par un voyageur

Belle hôtel très calme et sympathique

Publié le 9 mars 2022 sur Hotels
Hôtel très bien, très calme. Le personnel très sympathique et accueillant. Le coin dîner côté piscine le soir est très agréable et splendide.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2022 par The Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Daniel, Thank you for your review. We are glad to know that you had enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back again. Best Regards. The Management Team
5 sur 5
par un voyageur

Valeur sure

Publié le 22 déc. 2021 sur Hotels
Deux nuits en fin de séjour à Oman. Hôtel très confortable, propre et agréable. Par contre, attention, pas de navette de / vers l’aéroport. Il faut prendre un taxi, avec un coût de 8 rials soit 18,5 euros.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2021 par The Management Team, Gestion de l’hôtel
Dear Virginie, Thank you for your review. We are delighted to know that you had an exceptional experience at the hotel. We look forward to welcoming you back again to the hotel. Best Regards, The Management Team