Note fondée sur 31 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
4,2 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de VAUX EN BUGEY

Publié le 2 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
It’s a nice clean hotel for one night stay, my room had no view the window looked into car park and empty ground much of day light but it was ok as I only stayed one night and checked out early morning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
3 sur 5
par un voyageur

Humidity smell and some other issues

Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
There is a humidity smell in the room although the hotel and building is 3 years old. Their AC system needs a proper maintenance. Their shampoo and shower gel quality is low. There is no iron and ironing board in the room. They provide as per your request but both of them very low quality.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 mai 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Siyar ,Please accept our deepest apologies for any difficulty caused during your stay at Swiss-Belinn Muscat. Rest assured that all of your valuable feedback will be shared with the appropriate parties for prompt improvement.We look forward to having you back soon so we can serve you better and according to Swiss-Belinn standards. RegardsMohamed SherifFront office Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mai 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
thank you so much
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mai 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
thank you so much
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 févr. 2024 sur Expedia
Staff at Reception was too poor in his hospitality and support. We are 3 adults in the room and already booked for the same, so therefore expect to have 3 sets when housekeeping are cleaning the room in terms of towels and other requested from toiletry items etc. Unfortunately, when requesting we have to call again and ask for more. When speaking to front office desk agent, the reply received is "what do you expect, you booked in a 3-star hotel" I will never stay here again and also will not recommend Swiss Bel as a chain of hotels in any of my trips if this is the poor standard, support and training of their staff. Whats an unfortunate SHAME !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Osama ,We're deeply sorry for your experience. We know we did not meet your expectations, and we're committed to making things rightWe take your feedback very seriously, and we're truly sorry to hear about your negative experience. We're working hard to improve our products and services, and we appreciate your patience and understandingBest regardsMohamed SherifFront Office Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 janv. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
thank you so much
5 sur 5
par un voyageur de Fredericksburg

Publié le 23 janv. 2024 sur Expedia
The Staff are outstanding. The cleaning staff is prompt and thorough and the hotel is very clean and tidy. The stars of the show are the dining staff. Regardless of the demands from visitors they are happy and willing to serve and keep track of meeting customers needs.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Thank you so much
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 déc. 2023 sur Expedia
Neues modernes Hotel, große schöne helle Zimmer. Betten sind wunderbar, Wasser im Bad braucht lang zum heiß werden und wenig Steckdosen im Zimmer. Mitarbeiter freundlich, Parkplätze ebenfalls gut, Preis Leistung toll
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2023 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 nov. 2023 sur Expedia
Siisti hotelli lähellä lentokenttää.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 déc. 2023 par Mohamed Sherif, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your review