Note fondée sur 29 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 févr. 2020 sur Hotels
Broken toilet seat. Badly Cracked . Needs replacing as cannot be hygienic. Otherwise ok
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2020 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Good morning
I apologize for the inconvenience this caused. I just need to know which room was allocated to you in order for me to investigate as I have had no other complaints. Please contact me via email with your contact details.
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur de Wilmington, DE
Publié le 20 sept. 2019
The room was clean and comfortable but a little tired. Staff were great and the food surprisingly good.
par un voyageur
Good hotel, poor service
Publié le 16 août 2019 sur HotelsUnfortunately the overall service from the hotel was not to standard . Check-in process was delayed because booking was not reflecting on system . The room service is unacceptable . Waited over 3hrs for meal which eventually arrived without an apology and after numerous calls to the reception desk
par un voyageur
Publié le 3 juill. 2019 sur Hotels
par un voyageur
voor 1 nacht
Publié le 26 juin 2019 sur Hotelsprima plek voor 1 nacht voordat je de grens met Zimbabwe over gaat maar verder ook niet. De kamers zijn oud en van alles heeft onderhoud nodig. Ligt dichtbij de weg wat zowel een voor als een nadeel is
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juill. 2019 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Good Day
Thank you for your review, I apologize on behalf of Musina Hotel that you did not enjoy your stay. Please take note that we are in the process of upgrading all our rooms. Hope you will give us another chance with your next visit.
par un voyageur
Publié le 14 mars 2019 sur Hotels
John , the night duty manager was very helpful in changing us from the original room to another as the first room was unacceptable. They did supply us with a lovely tray of snacks the next day for the inconvenience caused .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2019 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Apologies for the inconvenience caused and it is great knowing that we could sort out your issues.
par un voyageur
Publié le 14 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mars 2019 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Thank you for rating Musina Hotel
par un voyageur
enjoyable
Publié le 5 oct. 2018 sur Hotelsoverall enjoyable stay however better wifi reception needed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2018 par Cynthia, Gestion de l’hôtel
Good Morning
Thank you for your review. WiFi was a problem due to bad network but our IT person has sorted this problem out. Apologies for the inconvenience caused.
par un voyageur
Business
Publié le 7 août 2018 sur HotelsGood ad usual
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2018 par Cynthia , Gestion de l’hôtel
Dear Guest
Once again we would like to Thank you once again for choosing our Hotel as your stop over. Always a pleasure to accommodate you.
Kind regards