Note fondée sur 935 évaluations de clients

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4,2 sur 5
94 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur de Grosse Ile

Publié le 30 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback as well as your business. Hope to see you again, soon!
5 sur 5
par un voyageur de Grosse Ile

Publié le 10 sept. 2024
Good breakfast, nice room.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia
I paid a lot of money to stay here for one night and the tv was tiny. I’m sure they could afford more than a tiny 30 inch tv. Also it was very dim in the room. I put all the lights on and it was still dark in there. The rooms need to be remodeled because it looks dated. The front desk is newer but the rooms need a refresh. It was clean and did not have any musty smells. I would stay there again but the rates are outrageous for the weekend.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Bed was really low to the ground. The bed did not come witha sheet only a comforter and was uncomfortable to sleep in. The pillows were to fluffy
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Our room smelled like a wet dog. Not a lot of light in the room. Everything seemed very dark and out dated. The breakfast was the absolute worst I’ve ever had at a hotel. Lots of things empty staff didn’t seem to care enough about their jobs to keep it refilled and cleaned in the breakfast area. No syrup for waffles only offered chocolate syrup.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 juill. 2024 sur Hotels
The breakfast buffet was not being replenished when it ran out of food. It appeared that the front desk personnel was also working the buffet.
4 sur 5
par un voyageur de Glenview

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia